چین محصولات خود را در تهران به نمایش می گذارد;

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ایران میزبان تولید کنندگان و محصولات کشور چین

عصر نمایشگاه- چین با حجم مبادلات دو جانبه تا سقف ۵۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴، اصلی ترین شریک تجاری ایران محسوب می شود و سعی دارد تا این میزان را به ۶۰۰میلیارد دلار برساند.

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ایران میزبان تولید کنندگان و محصولات کشور چین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از موج، دیوید ونگ نماینده CTW (نمایشگاه هفته تجاری چین) با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در پایان شهریور سال جاری گفت: پس از اینکه در سال 2013، رئیس جمهور ی چین رویکردی را برای بازسازی کمربند اقتصادی جاده ابریشم را در پیش گرفت، اقدامات اقتصادی ما نیز افزایش یافت. در این راستا جمهوری اسلامی ایران با توجه به موقعیت استراتژیکی که دارد، می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

    وی در خصوص نارضایتی مردم ایران از کالاهای چینی عنوان کرد: ما به خوبی می دانیم که نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم دنیا تا چند سال گذشته رضایت چندانی از کالاهای چینی نداشتند که البته مردم ایران همچنان نیز نسبت به اجناس چینی بی اعتماد هستند. دلیل اصلی این امر تاجرانی هستند که اجناس بی کیفیت را برای صادرات به ایران انتخاب می کنند. در چین هم کالای با کیفیت تولید می شود هم کالای بی کیفیت ارزان اما تاجران ایرانی برای اینکه سود بیشتری نصیبشان شود، کالای بی کیفیت و ارزان را خریداری می کنند.

    ونگ ادامه داد: طبق برنامه 5ساله ای که تدوین کرده ایم قرار است با برگزاری این نمایشگاه ها در سطح دنیا نظر مردم جهان پیرامون کالای چینی را تغییر دهیم و به آن ها بگوییم غالب اجناس چینی با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند. نمایشگاه هفته تجاری چین تاکنون در کشورهای زیادی در قاره های آفریقا، آسیا و اروپا برگزار شده که توانسته موفقیت های خوبی را برای چین و کشورهای برگزارکننده به همراه داشته باشد.

    او با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه هفته تجاری چین در روزهای 29، 30 و 31 شهریور از ساعت 10 ال 18 در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به صورت B to B (بدون ارائه کالا) برگزار می شود. تلاش داریم تا در این نمایشگاه کالاها و خدمات با کیفیت چینی را به تجار، کار آفرینان و صاحبان صنعت معرفی کنیم.برگزاری این نمایشگاه در محلی بسیار مدرن در ایران سبب می شود تا مردم ایران به تدریج با کالاهای به روز و با کیفیت چینی آشنا شوند و از خرید اجناس بی کیفیت منصرف شوند.

    نماینده CTW در ایران در خصوص افراد حاضر در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه مورد حمایت اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین است بنابراین شرکت هایی که برای حضور در آن انتخاب می شوند همگی از لحاظ کیفیت مطلوب و بر اساس تکنولوژی روز دنیا کالا و خدمات خود را ارائه می دهند. همچنین تلاش اصلی برگزار کنندگان این نمایشگاه این است که بخش خصوصی هر دو کشور بدون دخالت دولت ها بیشتر با یکدیگر همکاری داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت