برگزاری نمایشگاه بانکداری اسلامی

عصر نمایشگاه- همزمان با بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی، دهمین نمایشگاه بانکداری اسلامی برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بانکداری اسلامی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، نمایشگاه بانکداری اسلامی به عنوان یکی از معتبرترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت بانکداری، محلی است که مهم‌ترین تصمیمات اقتصادی و بانکی ایران برای یک سال آینده اعمال می‌شود.

    شرکت‌کنندگان در نمایشگاه می‌توانند از فرصت حضور مقامات و مسئولان عالی‌رتبه بانک مرکزی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل و اعضای هیات‌مدیره شبکه بانکی کشور برای مواردی همچون معرفی توانمندی‌ها و رفع کاستی‌های قانونی– مقراراتی استفاده کرده و از نقطه نظرات آن‌ها بهره‌مند ‌شوند.

    همچنین این رویداد به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی صاحبنظران، مدیران اجرایی موسسات پولی و بانکی و شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در زمینه بانکداری اسلامی، موقعیت مناسبی را برای به نمایش گذاشتن صلاحیت و اعتبار سازمان‌ها فراهم می‌کند.

    حضور حداکثری مدیران عالی موسسات پولی و بانکی کشور در همایش بیست و هفتم بانکداری اسلامی موجب برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان می‌شود و امکان شناخت نیازهای آنان را برای موسسات و شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات به شبکه بانکی فراهم می‌کند.

    شرکت‌کنندگان در نمایشگاه می‌توانند با توجه به حضور میهمانان خارجی، نمایندگان نهادهای مالی اسلامی و مدیران عالی اجرایی برخی از بانک‌های اسلامی مطرح دنیا در همایش، با ارائه توانمندی‌های نوین خود ضمن توسعه و تداوم همکاری با موسسات پولی و بانکی کشور، توانمندی‌های فنی کشور را در حوزه بانکداری به نمایش بگذارد که این امر در توسعه همکاری‌های مشترک در دوران پساتحریم تاثیر به سزایی دارد.

    از دیگر مزایای حضور در این نمایشگاه، اهدای کتابچه معرفی نمایشگاه و توانمندی‌های شرکت‌کنندگان در آن، به تمام شرکت‌کنندگان در همایش و افراد بازدیدکننده است.

    حضور در نمایشگاه جانبی بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی به کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند و  و افزایش منافع آن‌ها را به همراه دارد.

    شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به عنوان عضوی از شبکه وسیع دست‌اندرکاران سرآمدی شبکه بانکی کشور فرصت برقراری ارتباط با دیگر اعضای شبکه را برای خود فراهم می‌کنند.

    همچنین حضور در این نمایشگاه به شرکت‌کنندگان آن کمک می‌کند نام و نشان تجاری خود را ترویج دهند.

    شرکت میلاد مبتکر شرق مجری برگزاری نمایشگاه جانبی بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی است.

    نمایشگاه مورد اشاره روزهای 9 و 10 شهریور ماه 1395 در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت