برگزاری جشنواره ملی و منطقه ای برنامه مهم میراث فرهنگی زنجان است

عصر نمایشگاه- مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان گفت: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی، جشنواره ملی مشارکت، شرکت در جشنواره ملی و منطقه‌ای غذا از برنامه مهم این اداره کل در تابستان است.

برگزاری جشنواره ملی و منطقه ای برنامه مهم میراث فرهنگی زنجان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، یحیی رحمتی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی، افزود: جشنواره سراسری آش ایرانی به قدیمی‎ترین جشنواره در حوزه غذایی در سطح کشور تبدیل شده که این موضوع مایه افتخار است.

    وی ادامه داد: از هر 31 استان هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی در بخش نمایشگاه صنایع دستی و آشپزهایی نیز در بخش طبخ آش در یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی زنجان حضور دارند.

    مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از نهم شهریورماه تورهای مختلف گردشگری از نقاط مختلف کشور به ویژه استان تهران و استان‌های همجوار به منظور بازدید از یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی وارد استان زنجان می‎شوند.

    رحمتی گفت: با افزایش 20 درصدی بازدیدکنندگان و میزان استقبال مردم از یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی نسبت به سال گذشته  روبه رو خواهیم شد.

    وی افزود: هشت گروه عشایری از استان‌های مختلف کشور به منظور برپایی سیاه چادرها و نمایش آداب و رسوم محلی خود در یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی شرکت کرده‌اند، و گروه‌های موسیقی نیز از استان‎های مختلف کشور در این جشنواره حضور داشته و موسیقی سنتی خود را در بخش‌های مختلف اجرا می‌کنند.

    مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان گفت: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی، جشنواره ملی مشارکت، شرکت در جشنواره ملی و منطقه‌ای غذا از برنامه مهم این اداره کل در  تابستان است.

    رحمتی افزود: تهیه و توزیع فرم‌های نظرسنجی، بررسی و شناسایی مشکلات، تهیه گزارش جامع از کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات، مستندسازی اقدامات از اهم فعالیت‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان است.

    وی بر ارتقای خدمات سفر در ایام تابستان  و ساماندهی و نظارت بر مؤسسات گردشگری، تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان زنجان تأکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت