نیمه دوم شهریور در سراسر کشور عرضه می‌شود؛

نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی کانون در نمایشگاه‌های استانی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه‌های سراسری عرضه و فروش نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی و محصولات فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نیمه دوم شهریور برپا می‌شود.

نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی کانون در نمایشگاه‌های استانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از آرتنا، فریدون واحدی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون از این اقدام به عنوان حرکتی نوپا یاد کرد که با هدف توسعه سطح فروش محصولات کانون در مراکز استان‌ها و شهرهایی که کانون در آن دارای مراکز فرهنگی‌هنری یا شعبه‌های فروش محصولات فرهنگی است، دایر می‌شود.

    وی روز نهم شهریور و در حاشیه گشایش نمایندگی فروش محصولات فرهنگی هنری کانون در شهر بهشهر استان مازندران با بیان این که سال 1395 چهارمین سالی است که کانون اقدام به انتشار نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی می‌کند، توضیح داد: امسال با نگاهی جدید حدود 35 عنوان دفتر، طراحی و منتشر و به ارتقای کیفیت تصاویر و گرافیک همچنین پیام‌های درج شده فرهنگی بر روی آن‌ها، توجه ویژه‌ای شده است و امیدواریم این محصولات با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود.

    تولید بسته فرهنگی کانون شامل نوشت‌افزارها، مداد و برخی از اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از دیگر اقدام‌های جدیدی است که این معاون کانون از عرضه آن در نمایشگاه‌های استانی خبر داد.

    به اعتقاد واحدی توسعه مراکز عرضه و فروش محصولات فرهنگی یک اقدام و سیاست درست و از آینده‌ای روشن برخوردار است تا کانون به معنای واقعی صاحب یک شبکه گسترده عرضه کشوری محصولاتش شود.

    معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با اشاره به واگذاری نظام فروش و عرضه محصولات کانون به بخش خصوصی افزود: سال 1394 با تحویل 55 فروشگاه کانون به بخش خصوصی؛ سال استقرار، تغییر و تحول، تثبیت و برنامه‌ریزی در این بخش در نظرگرفته شد، اما در سال دوم به دنبال توسعه فروشگاه‌ها و افزایش فروش و عرضه مناسب تولیدات کانون در بین مخاطبان هستیم.

    به گفته‌ی وی با راه‌اندازی حدود 60 فروشگاه جدید در پایان سال گذشته و شش ماهه نخست سال جدید، تعداد این مراکز به حدود 115 مرکز خواهد رسید و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری تعداد فروشگاه‌های کانون در سطح کشور به 150 مرکز عرضه برسد.

    واحدی به ابعاد دیگری از این واگذاری خدمات کانون به بخش خصوصی هم اشاره داشت و افزود: مساله نخست این است که کانون و مدیران آن باید از بخش خصوصی به عنوان یک سیاست کلان سازمانی حمایت معنوی و بر فعالیت‌های آن نظارت داشته باشند.

    وی ادامه داد: به همین دلیل آیین‌نامه شورای توسعه فروش کانون در سطح کشور و استان‌ها در ابتدای سال 1395 ابلاغ شد که بر اساس آن این شورا در سطح کشور به ریاست مدیرعامل کانون و با عضویت معاونان، مدیر دفتر مرکزی حراست و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیر بازرگانی تشکیل می‌شود در استان‌ها نیز مدیرکل کانون رییس شورا است و معاونان و کارشناسان روابط عمومی و حراست نیز در آن عضویت دارند.

    به باور واحدی فروشندگان محصولات کانون در سراسر کشور باید به مشاوران خوبی برای خانواده تبدیل شوند و کتاب و محصولات فرهنگی مناسب را به مراجعه‌کنندگان معرفی کنند.

    او در این زمینه تصریح کرد: ما در کانون موضوع فروش را از فعالیت‌های فرهنگی مراکز جدا نمی‌دانیم و به همین دلیل برنامه‌هایی برای آموزش فروشندگان محصولات تدارک دیده‌ شده است تا با حوزه کودک و نوجوان و نیازهای فرهنگی آن بیش از پیش آشنا شوند درعین حال معتقدیم آن‌ها باید با مراکز فرهنگی و مربیان ما در ارتباط باشند و رفت‌و‌آمدهای بین این دو بخش افزایش پیدا کند.

    معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در پایان به این مساله هم اشاره کرد تا کنون به حدود یک سوم از انتظارهای فروش سالیانه‌مان از بخش خصوصی دست یافته‌ایم اما انتظار داریم با آغاز ماه مهر و افزایش حضور کانون در مدارس، توسعه فروشگاهی و برپایی نمایشگاه‌های سراسری، پیش‌بینی‌های ما تا پایان سال تحقق پیدا کند.

    در جریان سفر مسوولان کانون به استان مازندران علاوه بر گشایش فروشگاه کانون در بهشهر مرکز فروش دیگری نیز در شهر جویبار راه‌اندازی می‌شود.

    شهرهای ساری و بابل نیز در همین روز به استقبال نمایشگاه عرضه نوشت افزارهای ایرانی و اسلامی کانون می‌روند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت