رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

برپایی نمایشگاه پاییزه در نیمه دوم شهریور

عصر نمایشگاه- رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در نیمه دوم شهوریورماه نمایشگاه پاییزه با مشارکت اصناف و شرکت نمایشگاه‌ها برگزار می شود که فرصت خوبی برای مردم است.

برپایی نمایشگاه پاییزه در نیمه دوم شهریور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از خاورستان، علی تهوری رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نیمه دوم شهوریور ماه نمایشگاه پاییزه با مشارکت اصناف و شرکت نمایشگاه‌ها برگزار می شود که فرصت خوبی برای مردم است.

     

    وی با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم 221 هزار بازرسی از واحدها در  استان صورت گرفته است که در این خصوص چهار هزار پرونده تشکیل و 65 میلیارد ریال به مردم برگشت داده شده است.

     

    رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: مجموعه بازار در استان همکاری خوبی دارند که نشان از تعهد اصناف به رعایت حقوق مردم دارد.

     

    تهوری خاطرنشان کرد: در کشور میانگین بازرسی‌هایی که منجر به تشکیل پرونده می شود پنج درصد است که این رقم در استان دو درصد است.

     

    وی به طرح‌های نظارتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در بحث شهریه در مدارس غیرانتفاعی و طرح‌های ایام بازگشایی مدارس نیز در شهریورهای برنامه‌های نظارتی اجرا می‌شود.

     

    رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد:  در مبارزه با قاچاق استان آسیب پذیری نیستیم و کنترل خوبی در استان وجود دارد و ما کمترین ورودی را در بحث قاچاق داریم.

     

    تهوری برنج، قطعات خودرو، باطری، و سیگار را از جمله کالاهای قاچاق در استان عنوان کرد و گفت: 22 تن برنج مشکوک به قاچاق را در پنج ماهه ابتدایی سال در استان داشتیم.

     

    وی ادامه داد: ارزش این کالاهای قاچاق در پنج ماهه ابتدای سال 220 میلیون ریال بوده است.

     

    رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال بیش از 11 هزار مورد بازرسی انجام شده که 400 پرونده با ارزش ریالی 6 میلیارد و 400 میلییون تومان بوده  و 170 میلیون تومان به مردم برگشت داده شده است.

    تهوری افزود: 540 گزارش به سامانه 124 ارسال و 113 مورد به تشکیل پرونده منجر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت