مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور خبر داد

برگزاری سومین نمایشگاه صنایع دستی کشور در کنار جشنواره انگور ارومیه

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور از برگزاری سومین نمایشگاه صنایع دستی کشور در کنار جشنواره انگور ارومیه خبر داد.

برگزاری سومین نمایشگاه صنایع دستی کشور در کنار جشنواره انگور ارومیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، ناصر رکاب امروز با اشاره به برگزاری سومین جشنواره صنایع دستی کشور، اظهار داشت: سومین نمایشگاه صنایع دستی کشور در حاشیه چهارمین جشنواره انگور در ارومیه برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه جشنواره انگور از 23 شهریور ماه در ارومیه آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: از شهرداران کشورهای همجوار آذربایجان غربی و سرمایه‌گذاران این کشورها برای حضور در چهارمین جشنواره انگور دعوت به عمل آمده است.

    مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور با اشاره به برنامه‌هایی که در حاشیه چهارمین جشنواره انگور برگزار می‌شود، اذعان داشت: برگزاری مراسم دوشاب پزان، ورزن، برگزاری بازی بومی محلی و ... از بخشهای مختلفی ایت که در کنار این جشنواره برگزار می‌شود.

    این مسؤول اعلام کرد: برگزاری تئاتر خیابانی، دعوت از هنرمندان استانی و کشور و ورزشکاران، برگزاری مسابقه عکس سلفی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشنواره بادبادک، برگزاری جشنواره انگور و ... از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

    رکاب با بیان اینکه به بهترین جمله در رابطه با انگور نیز جایزه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: 300 غرفه در این نمایشگاه فعال خواهد بود که از این تعداد 80 غرفه مربوط به میراث فرهنگی و صنایع دستی است.

    *برگزاری جشنواره انگور با رویکرد فراملی

    مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور از برگزاری جشنواره انگور با رویکرد فراملی خبر داد و اعلام کرد: امسال بنا داریم جشنواره انگور را به صورت ملی و فراملی برگزار کنیم.

    این مسؤول تصریح کرد: تلاش می‌شود آداب و رسوم آذربایجان غربی در خصوص فرآوری و عمل‌آوری انگور به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی آذربایجان غربی به ویژه ارومیه در این جشنواره معرفی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت