آغاز نمایشگاه پوشاک ایران مد از ۱۳ شهریور

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران از ۱۳ شهریور ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور ۵۰ برند ایرانی آغاز به کار می‌کند اما بسیاری از برندهای مطرح کشور به دلیل کمبود فضا از حضور در این نمایشگاه بازماندند.

آغاز نمایشگاه پوشاک ایران مد از ۱۳ شهریور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، مهدی یکتا امروز در نشست خبری به مناسبت چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه برطرف کردن نقص عدم ارتباط مستقیم بخش تولید به سیستم توزیع کشور است و نیم نگاهی نیز به موضوع صادرات داریم.

    وی افزود: 45 نقطه جغرافیایی که بازارهای اصلی فروش پوشاک هستند، شناسایی و تیم‌هایی برای بازاریابی اعزام شدند به گونه‌ای که 6 هزار و 500 واحد صنفی که مستعد توزیع پوشاک برند ایرانی هستند،شناسایی شدند و از آنها برای بازدید از نمایشگاه دعوت شد.

    دبیر اتحادیه تولید و صادرات صنایع نساجی و پوشاک ایران گفت:‌نظام‌مند کردن سیستم توزیع کشور در بخش پوشاک ضروری است، هم‌اکنون نمی‌توان کالای قاچاق و رسمی را از یکدیگر شناسایی کرد بنابراین سیستم‌ کدگذاری که در وزارت صنعت انجام می‌شود برای بخش پوشاک کشور پیشنهاد شد و برای نخستین بار به صورت پایلوت در نمایشگه بین‌المللی پوشاک ایران رونمایی می‌شود.

    یکتا ادامه داد: تمام اجناسی که با نام برند خارجی در ایران به فروش می‌رسند، در کشور دارای نمایندگی نیستند و در محل‌هایی خارج از کشور تولید کننده اصلی تولید و به ایران قاچاق می‌شوند، اینجا یک ظلم بزرگ به مصرف کننده و تولید کننده ایرانی می‌شود.

    در ادامه این نشست نامی عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت:‌ برخی برندهای برتر کشور به دلیل کمبود فضا نتوانستند در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران حضور یابند. این نمایشگاه در  3 هزار و 500 متر فضا با حضور 50 برند ایرانی برگزار می‌شود و در بعد بین‌المللی برای بازدید از نمایشگاه و مذاکره با تولیدکنندگان ایرانی، نمایندگانی از کشورهای خارجی حضور دارند.

    وی افزود: بسیاری از تولیدکنندگانی که به صورت صنفی در حال تولید پوشاک هستند و تولیدکنندگان صنعتی به دلیل کمبود جا و عدم اطلاع رسانی نامناسب موفق به حضور در این نمایشگاه نشدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت