دبیر اجرایی نمایشگاه آلومینیوم:

۱۳۰ شرکت در نخستین نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم اراک شرکت می‌کنند

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم گفت: ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی در نخستین نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم در اراک شرکت می‌کنند.

۱۳۰ شرکت در نخستین نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم اراک شرکت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، بابک عقیلی‌نسب شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری مشترک شرکت آلومرول، هتل امیرکبیر و شرکت معماران به طرح که در هتل امیرکبیر برگزار شد با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم اظهار داشت: این نمایشگاه به لحاظ متراژ در نظر گرفته شده دارای رکورد است چرا که تاکنون هیچ نمایشگاهی از مرز 2 هزار و 800 متر مربع عبور نکرده که این نمایشگاه با 4 هزار و 500 متر غرفه برپا می‌شود که در آن 130 شرکت داخلی و خارجی حضور می‌یابند.

    وی افزود: 70 درصد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی استان هستند و 20 درصد از آنها از استان‌هایی مانند خراسان رضوی و جنوبی، هرمزگان، یزد، کرمان، گلستان و غیره بوده و 10 درصد آن نیز از کشورهایی مانند امارات، هندوستان، ایتالیا و ترکیه هستند.

    دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم تصریح کرد: این نمایشگاه با برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری 12 سمینار و 3 کارگاه آموزشی همراه بوده و با اسپانسری شرکت‌هایی مانند لجور، آذیناپ، آلومرول، هتل امیرکبیر و غیره از تاریخ 13 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب کشور در اراک برگزار می‌شود و تا 16 مهر ادامه دارد.

    عقیلی‌نسب بیان کرد: یک تور صنعتی یک روزه برای میهمانان فرااستانی این نمایشگاه در نظر گرفته شده، در این نمایشگاه ما میزبان سفیر عراق و وزیر بلغارستانی هستیم.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت استان مرکزی در زمینه تولید آلومینیوم و پیوند صنعت و دانشگاه و همین طور افزایش ارتباط با شرکت‌های اروپایی و انتقال تکنولوژی جدید انجام می‌شود.

    دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم عنوان کرد: بنابراین این نمایشگاه با به عرضه گذاشتن دستاوردهای شرکت‌های مختلف استان در زمینه تولید آلومینیوم می‌تواند گام مهمی در راستای شکوفایی صنعت استان داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت