برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستاییان یزد

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: نمایشگاه توانمندی های روستاییان استان با شعار روستای نمونه، اقتصاد مقاومتی و توسعۀ پایدار در این استان برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستاییان یزد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی استانداری یزد ، محمود شاکری شمسی در جلسه ستاد اجرایی نمایشگاه توانمندی های روستاییان یزد افزود: نخستین نمایشگاه توانمندی های روستاییان استان از تاریخ 24 تا 28 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های یزد برگزار می شود.
    وی ادامه داد: شایسته است دستگاه های اجرایی به این نمایشگاه از منظر اداری نگاه نکرده و خود را محدود به چارچوب های خشک اداری نکنند.
    این مسئول اظهار داشت: نمایشگاه یاد شده در فضایی افزون بر سه هزار و500 مترمربع برگزار می شود که حدود هزار و 500 مترمربع از آن به صورت باز است.
    شاکری شمسی ادامه داد: از این رو برای هر شهرستان یک غرفه در سالن اصلی با مساحتی بالغ بر 150 مترمربع و یک غرفه فرعی به مساحت 100مترمربع در فضای روباز در نظر گرفته شده است.
    وی خاطر نشان کرد: همچنین یک سالن با ظرفیت نزدیک به دو هزار نفر برای برگزاری مراسم شب روستا با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و توانمندی های شهرستان، معرفی مشاهیر و اجرای برنامه هایی با حضور هنرمندان، شعرا و گروه های موسیقی در نظر گرفته شده است.
    مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری یزد با بیان اینکه این نمایشگاه مقدمه ای برای حضور پر رنگ و مؤثر استان در نمایشگاهی است که دی ماه امسال با حضور استان های سراسر کشور در تهران برگزار می شود افزود: بر اساس ارزیابی هایی که از سوی این دفتر انجام خواهد شد غرفه های برتر در این نمایشگاه اجازه حضور در نمایشگاه تهران را خواهند یافت.
    شاکری شمسی بیان کرد: نمایشگاه توانمندی های روستاییان استان یزد از جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قابل تحلیل و بررسی است.
    وی گفت: این نمایشگاه فرصتی برای شناساندن توانایی های روستاییان، عرضه و فروش محصولات، جذب سرمایه گذار، معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری، معرفی روستای نمونه، معرفی مشاهیر و افتخارات روستا، معرفی فرهنگ بومی، صنایع دستی و تولیدات فرهنگی است.
    مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری یزد افزود: در نمایشگاه یاد شده غرفه هایی نیز برای ارائه خدمات دستگاه ها و سازمان های ذیربط در امور روستاها منظور شده است تا بازدید کنندگان در جریان گزارش اقدامات و فعالیت های دستگاه های مذکور مرتبط با روستاها قرار گیرند.
    معرفی و ارائۀ مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که 89 هزار نفر مشمول این صندوق و 900خانوار در حال دریافت انواع مستمری های این صندوق هستند از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت