ارشاد از مدیران کمیته‌های نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد

عصر نمایشگاه- مدیران کمیته های بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری سی امین دوره این نمایشگاه تقدیر شدند

ارشاد از مدیران کمیته‌های نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، در ابتدای این جلسه سید عباس صالحی؛ معاون وزیر و رئیس سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تلاش ها و فعالیت مدیران کمیته ها و تمامی دست اندرکاران بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تشکر کرد.
    وی با اشاره به تغییر مکان برگزاری نمایشگاه در دوره بیست و نهم، این تصمیم را نتیجه بررسی کارشناسانه و دقیق شورای سیاستگذاری نمایشگاه و موفقیت آن را حاصل تلاش ها و همراهی های مدیران و دست اندرکاران کمیته های گوناگون ارزیابی کرد.
    در ادامه این جلسه امیر مسعود شهرام نیا؛ قائم مقام رئیس و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران به ارائه گزارش از فعالیت کمیته ها و بخش های مختلف نمایشگاه پرداخت.

    وی در این گزارش به 76 ارگان، سازمان و نهاد به عنوان همکاری کننده در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب بیست و نهم تعداد 3200 ناشر داخلی در 1660 غرفه به ارائه 150 هزار عنوان کتاب و 6هزار ناشر خارجی در 130 غرفه به ارائه 160هزار عنوان کتاب اقدام کردند.
    شهرام نیا مجموع فروش نمایشگاه کتاب تهران را رقمی بالغ بر 110میلیارد تومان اعلام کرد که 78 میلیارد آن از طریق دستگاه های کارتخوان و مابقی به صورت نقدی و تعهدی بوده است.
    مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در ادامه از پاسداشت اصحاب اندیشه و نشر و ترغیب مردم به کتاب‌خوانی، مشارکت دادن تشکل‌های صنفی و ناشران در فرآیند برگزاری نمایشگاه و در معرض نمایش قرار دادن تازه‌های نشر به عنوان سه محور اصلی نمایشگاه بیست و نهم یاد کرد.
    وی همچنین درباره ویژگی های نمایشگاه کتاب در دوره بیست و نهم به مواردی همچون واگذاری امور اجرایی به بخش غیردولتی، تلاش برای تقویت استانداردهای نمایشگاهی،تقویت بعد بین‌المللی و توجه به دیپلماسی فرهنگی، توجه به توسعه عدالت فرهنگی، تقویت جنبه نمایشگاهی، ساماندهی یارانه ها و ... اشاره کرد.
    شهرام نیا در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت کمیته ها و بخش های مختلف نمایشگاه از مدیران و دست اندرکاران این کمیته قدردانی کرد.
    در ادامه جلسه تعدادی از مدیران کمیته ها نظرات و دیدگاه های اجرایی خود درباره نمایشگاه را مطرح کردند و سپس نخستین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت