برگزاری جشنواره کودک و نوجوان با عنوان کودک امروز کودک ولایی

عصر نمایشگاه- مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برگزاری برگزاری جشنواره کودک و نوجوان با عنوان کودک امروز کودک ولایی خبر داد.

برگزاری جشنواره کودک و نوجوان با عنوان کودک امروز کودک ولایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان، حمید کربلایی حسنی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برگزاری جشنواره ای تحت عنوان کودک امروز کودک ولایی در اراک خبر داد و گفت: این جشنواره نیز به مناسبت دهه ولایت با شعار همه شهرداریم دربوستان ملت شهراراک برگزار می شود.

     

    وی با اشاره به اینکه این جشنواره از 27 شهریور آغاز می شود و به مدت 5 روز ادامه دارد، بیان کرد: برنامه های این جشنواره از ساعت 5 بعد از ظهر آغاز و تا ساعت 23 ادامه دارد.

     

    کربلای حسنی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ورزشی،  مسابقات بومی  محلی، نمایشنامه خوانی، تئاتر، اجرای نمایش عروسکی، نقاشی از برناماهه های جنبی این جشنواره است، بیان کرد: حضور هنرمندان برجسته استانی و کشوری و گروه های هنری مختلف نیز در این جشنواره شاهد خواهیم بود که برنامه های خود را با موضوع غدیر اجرا می کنند.

     

    این مقام مسئول ادامه داد: در شب عید سعید غدیر هم جشنواره خانواده برگزار می شود که برنامه های مختلف برگزار خواهد شد.

     

    برگزاری مسابقه بسکتبال پارکی جام ولایت در اراک

    مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک همچنین از برگزاری مسابقه بسکتبال پارکی  با عنوان جام ولایت نیز خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات در دهه ولایت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

    وی اضافه کرد: تا کنون 35 تیم در دو رده سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال  برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که از هفته آینده با هم به رقابت می پردازند.

    کربلایی حسنی با اشاره به گستردگی فعالیت های سازمان فرهنگی ورزشی شهردار اراک در بخش های مختلف اضافه کرد: این سازمان هر ماه یک همایش پیاده روی خانواده در یک محله از شهر برگزار می کند که با استقبال گسترده همشهریان روبرو است.

    این مقام مسئول برگزاری همایش خانواده که در مساجد و فرهنگسرای شهر اراک، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری محفل انس با قرآن در مساجد و مدارس در ایام سال تحصیلی، برگزاری جشنواره های مختلف در مناسبت های مختلف، برپایی مسابقات ورزشی در رده های سنی مختلف و در دو گروه آقایان و بانوان را از جمله برنامه های این سازمان در طول سال دانست.

    وی همچنین به برپایی نمایشگاه های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانواده و بانوان کار آفرین هر دو ماه یک بار نمایشگاهی از دستاورده ها و محصولات و صنایع دستی برگزر می شود.

    کربلایی حسنی برپایی نمایشگاه های مختلف هنری از جمله نمایشگاه عکس، کاریکاتور، خوشنویسی و قرآن و کتاب را از دیگر فعالیت های این سازمان دانست و ادامه داد: در حوزه شهروندی نیز حداقل هر ساله 25 هزار جلد کتاب چاپ و توزیع می کنیم.

    وی در پایان اضافه کرد: همه سازمان ها و نهادها باید در راستای ترویج فرهنگی اصیلی دینی و بومی تلاش کرده و با همکاری و همدلی با یکدیگر نسل جوان و نوجوان را با ارزش ها و آرمان های این مرزو بوم بیشتر آشنا کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت