سفر جهانگردان اتریشی به ایران ،دستاورد حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وین ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به همراه نمایندگان صنعت گردشگری کشور با حضور در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری FERIEN وین که از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه در وین اتریش برگزار شد، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بی شمار ایران را به بازدیدکنندگان معرفی کردند.

سفر جهانگردان اتریشی به ایران ،دستاورد حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وین ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » ، در این دوره از نمایشگاه وین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای نخستین بار در کنار بیش از 750 شرکت کننده از 70 کشور جهان حضور داشت.
    در آخرین روز نمایشگاه گردشگری وین، "مرتضی حاجی"، رییس هیأت مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور در غرفه ایران، ضمن بازدید از نمایشگاه به گفت و گو با شرکت کنندگان ایرانی پرداخت و پیشنهادات خود را در راستای حضور قدرتمند در بازار گردشگری اتریش، برای آنان مطرح کرد.
    وی در ادامه در دیدار با "وصفی"، رایزن فرهنگی ایران در اتریش، خواستار انجام هماهنگی و همکاری‌های لازم به منظور راه‌اندازی نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری ایران در وین شد.
    مرتضی حاجی، همچنین در نشستی که در محل پاویون غرفه ایران برگزار شد، با "آسلاون"، مدیر انجمن دوستی ایران و اتریش به بحث و تبادل نظر پیرامون گسترش همکاری‌های فی مابین پرداخت.
    در نشست یاد شده، "آسلاون"، با ستایش فرهنگ و تمدن ایرانیان، خواستار برقراری ارتباط بیشتر با ایران در حوزه فرهنگ و گردشگری شد.
    مدیر انجمن دوستی ایران و اتریش، همچنین ضمن ابراز خرسندی از برطرف شدن تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، از آمادگی و تمایل گسترده گردشگران اتریشی برای سفر به کشورمان خبر داد.
    در ادامه جلسه، رییس هیأت مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نیز با تأکید بر توسعه مناسبات گردشگری ایران و اتریش، از نمایشگاه گردشگری وین به عنوان مکانی مناسب برای برقراری ارتباط گردشگری و فرهنگی میان دو کشور یاد کرد و در ادامه به تشریح سیاست‌های گردشگری ایران و همچنین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پرداخت.
    هم زمان با این ملاقات، اجرای موسیقی سنتی ایرانی از سوی گروه مهر پارس و معرفی شیرینی‌ها و چای ایرانی، علاقمندان زیادی را به سوی غرفه ایران هدایت کرد.
    امسال در نمایشگاه گردشگری بین‌المللی وین 4 شرکت‌ فعال صنعت گردشگری کشور شامل شرکت خدمات مسافرتی پردیسان گشت، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آیتو، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ایران دوستان و شرکت خدمات مسافرتی راستین سیر حضور داشتند و توانمندی‌ها، جاذبه‌های گردشگری، فرهنگ و هنر غنی کشورمان را معرفی و بازدیدکنندگان را برای سفر به ایران ترغیب کردند.
    در غرفه ایران که به مساحت 49 متر مربع و به صورت 4 طرف باز در سالن A مرکز نمایشگاه Messe Wien قرار داشت، کارگاه صنایع دستی قلمزنی به عنوان هنر سنتی ایرانی برگزار و با استقبال بازدید کنندگان روبرو شد.
    نمایشگاه FERIEN یک رویداد بین‌المللی در حوزه تعطیلات، سفر و تفریح شناخته می‌شود که در هر دوره میزبان بیش از صد هزار بازدید کننده و هزاران نفر از کارشناسان صنعت گردشگری است.
    همچنین شناخت و بررسی کمپین‌های بازاریابی و توسعه بازارهای جدید گردشگری، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری در زمینه گردشگری، آشنایی شرکت‌های فعال در این حوزه با یکدیگر، ارائه مشاوره به علاقه‌مندان و بازدید کنندگان در رابطه با سفر و برگزاری سخنرانی‌های مفید و مرتبط با موضوع گردشگری از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت