در محل دائمی نمایشگاه های تهران؛

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران

عصر نمایشگاه- همزمان با آغاز بکار چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران(ایران مد)در محل دائمی نمایشگاه های تهران، جدیدترین برندها،تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور عرضه و به نمایش گذاشته شد.

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ،چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران؛ در این نمایشگاه حدود 50 شرکت داخلی و 30 شرکت کننده خارجی،ضمن ارائه جدیدترین کلکسیون های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی کرده اند.

    در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران، ده ها شرکت و واحد تولیدی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاهها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین ترین طرح‌ها و مدل‌های طراحی و تولید پوشاک را در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

    مهدی یکتا دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران به ویژگی های ممتاز نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار سیستم کدگذاری بین المللی GS1 با همکاری مرکز ملی شماره گذاری ایران در نمایشگاه اجرا می شود.

    وی اضافه کرد؛ در این سیستم که با اپلیکیشن های خاص طراحی شده است غرفه داران میتوانند کلیه اطلاعات آماری و کیفی محصولات خود را ظرف چندثانیه به سمع و نظر بازدیدکنندگان برسانند و هر بازدید کننده هم با نصب اپ موردنظر، به محض ورود به سالن کلیه اطلاعات دلخواه خود را بدون کمترین محدودیت دریافت کند.

    دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در ادامه به کسب اطلاعات و پیشنهادات فروشندگان در نقاط مختلت کشور اشاره کرد و گفت:امسال 45 اکیپ از سوی ستادبرگزاری نمایشگاه به 45 شهر برگزیده ایران اعزام شده و با اطلاع رسانی به خرده فروشی های لباس و جمع آوری اطلاعات آنان پشتوانه قابل اعتنایی برای نمایشگاه فراهم کرده است

    وی خاطر نشان کرد؛ بر اساس اطلاعات کسب شده از واحد های تولیدی پوشاک،متصل نبودن آنها به سیستم توزیع، مشکل بزرگ این واحدها بوده که با حرکت فوق میتوان امیدوار بود سهم بازار از محصولات داخلی افزایش یابد.

    یکتا امسال را سال ویژه ای برای صنعت پوشاک کشور دانست و گفت: قاچاق یکی از مسائلی مهمی است که به صنعت پوشاک کشور صدمات سختی وارد می کند البته مبارزه با قاچاق پوشاک انجام شده و می شود اما باید با جدیت بیشتری صورت بگیرد.

    دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران خاطر نشان کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبارزه جدی با قاچاق و توجه به کالای ایرانی، موج عظیمی در سطح رسانه های عمومی داخل و خارج کشور برای تبلیغ کالای داخلی راه افتاده و لذا نمایشگاه ایران مد میتواند بخشی از اعتماد جامعه مصرف کنندگان به پوشاک داخلی را برگرداند.

    وی ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی؛ مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران بیان کرد.

    چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران از امروز تا 16 شهریور ماه هر روز از ساعت 12 تا 20 در سالن 38Bمحل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت