نایب رئیس سازمان نظام نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرد:

استقبال چشمگیر صنعت فاوا از الکامپ بیست و دوم

عصر نمایشگاه- فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات دو برابر ظرفیت فضای اختصاص‌یافته به نمایشگاه الکامپ بیست و دوم را در مرحله پیش‌ثبت‌نام درخواست کرده و ۴۷۰ شرکت بیش از ۴۰ هزار متر پیش ثبت‌نام کردند.

استقبال چشمگیر صنعت فاوا از الکامپ بیست و دوم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، باقر بحری نایب رئیس سازمان نظام نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران- و سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و دوم گفت: در مرحله پیش‌ثبت‌نام بیش از 470 شرکت، تقاضای بیش از 40 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی را به ثبت رساندند این در شرایطی است که هنوز ثبت‌نام بخش‌های دولتی و سالن دولت الکترونیکی آغاز نشده و همچنان تقاضای بازگشایی دوباره سایت از سوی شرکت هایی که در مهلت مقرر از پیش ثبت نام جاماندند نیز وجود دارد.
    این عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به دو برابر فضای نمایشگاهی که به الکامپ اختصاص داده شده، پیش‌ثبت‌نام داشته‌ایم، گفت: 20 هزار متر به نمایشگاه الکامپ سال جاری فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده است که نسبت به متراژ ایده آل بسیار فضای محدودی داریم. 
    بحری مشارکت و حضور حداکثری فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکامپ سال جاری را یکی از اهداف اصلی سازمان دانست و افزود: شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه الکامپ یک سال برنامه‌ریزی می‌کنند و با صرف هزینه‌های بسیار زیاد به این نمایشگاه می‌آیند بنابراین باید برایشان فرصتی فراهم شود تا بتوانند بیشترین بهره را از آن ببرند. 
    سخنگوی کمیته اجرایی الکامپ با تاکید بر اینکه امید و رونق به صنعت فاوای کشور بازگشته، گفت: در مرحله پیش‌ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ شاهد استقبال چشمگیری در تعداد شرکت‌ها و متراژ درخواستی هستیم. این استقبال قابل پیش‌بینی بود و شاهدی بر موفقیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در برگزاری الکامپ سال گذشته است. در تلاش هستیم نمایشگاه الکامپ بیست و دوم را نیز متفاوت و با شکوه برگزار کنیم.
    بیست و دومین نمایشگاه الکامپ 25 تا 28 آذر ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت