با هدف تأمین دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان ؛

همراهی هنرمندان تجسمی با کودکان محک در نمایشگاه رنگ عشق

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی «رنگ عشق» به مناسبت ۲۵ سالگی محک با هدف تأمین دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان افتتاح شد.

همراهی هنرمندان تجسمی با کودکان محک در نمایشگاه رنگ عشق
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، نمایشگاه «رنگ عشق 2» با منتخبی از آثار 52 هنرمند معاصر، جمعه (12 شهریور) در گالری رواق برج میلاد برپا شد.
    در افتتاحیه این نمایشگاه مدیر عامل مؤسسه خیریه محک، هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی، اعضای هیأت امنا و مدیره محک حضور داشتند.
    آراسب احمدیان، مدیرعامل مؤسسه خیریه محک در این مراسم گفت: نمایشگاه رنگ عشق 2 یکی دیگر از برنامه های 25 سالگی محک است که پیوند میان هنرمندان و مسئولیت اجتماعی را نمایش می دهد.
    وی تصریح کرد: تصمیم گرفتیم در 25 سالگی محک آثاری که به تدریج توسط هنرمندان به مؤسسه خیریه محک اهدا شده، در کنار آثاری قرار گیرد که برای این نمایشگاه گردآوری شده تا بتوانیم با موفقیت «رنگ عشق 2» را برپا کنیم.
    احمدیان با اشاره به برگزاری دو رویداد هنری کنسرت 25 سالگی محک با اجرای هنرمندانه گروه کامکارها و فستیوال موسیقی شب های بارانا در بیست و پنجمین سال فعالیت محک ادامه داد: محک 25 سال پیش با آرزوی مادری برای کودکان مبتلا به سرطان و خانواده ها شکل گرفت. سپس در سال 1370 به ثبت مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری محک منجر شد. این مؤسسه از بدو فعالیت تاکنون 25 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت قرار داده است و اکنون 13 هزار و 500 کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت این موسسه هستند.
    تورج مقصودی، مدیر هنری این نمایشگاه نیز با بیان اینکه همواره آرزوی یافتن راهی برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک را داشته است گفت: هنرمندان از برپایی این نمایشگاه استقبال کردند و امیدوارم در نمایشگاه های آینده با نمایش آثار هنری بیشتری از هنرمندان در حمایت از کودکان محک سهیم شویم.
    فضای گالری هنری رواق با 83 تابلوی نقاشی و نقاشی خط، 9 مجسمه و هفت تابلو عکس آراسته شد تا در مجموع 99 اثر از 52 هنرمند در معرض دید علاقمندان قرار گیرد؛ در این میان یک اثر تابلوی نقاشی اکلریک روی چوب زنده یاد عربعلی شروه و یک تابلو عکسی از مجموعه جاده از زنده یاد «عباس کیارستمی» در این نمایشگاه وجود دارد.
    نمایشگاه هنرهای تجسمی تا روز جمعه، 19 شهریور از ساعت 11 تا 21 پذیرای حضور هنردوستان و نیکوکاران است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت