رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد

معرفی دستاوردها فنی و حرفه‌ای در نمایشگاه توانمندی‌های خوزستان

عصر نمایشگاه- رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش خوزستان گفت: غرفه توانمندی‌ها و دستاوردهای فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش خوزستان نیز در نمایشگاه توانمندی‌ها برپا می‌شود.

معرفی دستاوردها فنی و حرفه‌ای در نمایشگاه توانمندی‌های خوزستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،سعید امین پور با ابراز خوشحالی از برگزاری کنگره به میزبانی خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه صنایع عظیم و مادر و همچنین دانشگاه‌های قدری که در استان وجود دارد و به ویژه با تلاش استانداری و آموزشکده فنی و حرفه ای پسرانه شهید چمران این کنگره امسال در خوزستان برگزار می‌شود.

    وی افزود: برگزاری کنگره در استان یک موفقیت بزرگی محسوب شده و می‌توان در زمینه طرح موضوعات اساسی در این کنگره تعاملات خوبی داشت. همچنین با توجه به پتاسیلهای صنعتی قوی و جایگاه استان خوزستان می‌طلبید که استان میزبان برگزاری کنگره باشد.

    رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه استان  مسئولیت بزرگی را پذیرفته گفت: این موضوع سبب شده تا تمام دستگاه های مختلف استانی به ویژه دانشگاهی و صنعتی درگیر برگزاری کنگره شوند.

    امین پور عنوان کرد: در نوزدهمین کنگره همکاری دانشگاه، صنعت و دولت برای توسعه ملی مسئولان مختلف کشوری حضور پیدا کرده و بضاعت های استان خوزستان در حوزه های مختلف را از نزدیک می بینند. برگزاری این کنگره قطعا به تحقق توسعه ملی کمک شایانی کرده و در حوزه های مختلف فارغ التحصیلان، اشتغال و کارآفرینی خوزستان نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

    وی با اشاره به انجام زیربنایی‌ترین فعالیت‌های تولیدی و تربیت نیروی انسانی توسط آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به جلسه‌ای که با دبیرخانه این کنگره داشتیم، مقرر شد تا آموزش و پرورش خوزستان نیز در این کنگره حضور پیدا کند.

    رئیس اداره آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به بیشترین سنخیت داشتن بخش آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش با کنگره ادامه داد: رشته های مرتبط با کنگره را در آموزش و پرورش به صورت جدی پیگیری و در نهایت نیروی انسانی مورد نیاز را تربیت کرده و برای آنها کارآفرینی خواهیم کرد. انجام چنین اموری جزو وظایف این اداره در نظام آموزشی و همچنین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و باید آن ها را انجام دهیم.

    امین پور تصریح کرد: با توجه به سنخیت موضوع بیش از 250 نفر از مدیران هنرستان هایی که بیشتر در زمینه صنعت فعال هستند، معاونان آموزش متوسطه استان و همچنین سرگروه های آموزشی رشته های مختلف شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش با هماهنگی دبیرخانه نوزدهمین کنگره برای حضور در این کنگره دعوت شدند.

    وی یادآور شد: غرفه توانمندی‌ها و دستاوردهای فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش خوزستان نیز در نمایشگاه توانمندی ها برپا خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت