عضو کمیته برگزاری نمایشگاه پوشاک:

منتقد ایده‌ گرفتن‌نمایشگاه پوشاکهای کورکورانه در عرصه مد و لباس هستیم

عصر نمایشگاه- مجید افتخاری می‌گوید مدرس دانشگاه در حوزه فشن است و نظر به برخی طرح‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه از منتقدان ایده‌ گرفتن‌های کورکورانه در عرصه مد و لباس به شمار می‌رود.

منتقد ایده‌ گرفتن‌نمایشگاه پوشاکهای کورکورانه در عرصه مد و لباس هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین ، مجید افتخاری، مدرس دانشگاه، عضو کمیته برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران، دارای مدرک دکترای کارآفرینی، دبیر بخش بانوان انجمن صنایع پوشاک کشور و مدیرعامل برند "عصر جدید" در حاشیه برپایی نمایشگاه پوشاک، درباره کیفیت و کمیت کالاهای عرضه‌شده در این دوره گفت: درصد قابل توجهی از البسه به نمایش درآمده حاصل تلاش و هنر طراحان خوش‌ذوق کشورمان است و مفتخرم که تنها در مجموعه "عصر جدید" 12 طراح در خلق ایده‌های نو و طرح‌های جدید برای تمامی مجموعه‌های برند، فعال هستند.

    افتخاری در پاسخ به این پرسش مبنی بر دلایل وجود طرح‌های کپی در برخی از غرفه‌ها به اذعان مدیران غرفه اظهار داشت: چه بهتر که طرح‌ها برآمده از قریحه و استعداد و داشته‌های خودمان باشد اما معتقدم ایده گرفتن هم اشکالی ندارد اما با این حال منتقد ایده‌ گرفتن‌های کورکورانه و بدون ذوق هنرمند ایرانی با وجود داشته‌ها و پتانسیل داخلی بسیار در عرصه مد و لباس هستم.

    عضو کمیته برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران و مدیرعامل برند "عصر جدید" تصریح کرد: برخی معتقدند که تعداد طراحان لباس در ایران کافی نیست اما من می‌گویم که حتی اگر این گفته صحت داشت باز هم هنر طراحان مد و لباس ایرانی در همه جای جهان بی‌نظیر بوده و به شکل قاطع می‌گویم که علاوه بر طراحی، پوشش بانوان ایرانی هم در دنیا منحصربه‌فرد است.

    افتخاری درباره جای خالی کالکشن‌های پاییزه و زمستانه در این دوره از نمایشگاه گفت: هر چند که در آستانه فصل سرما قرار داریم اما خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد که برندها در فضای نمایشگاهی بخواهند از کالکشن‌های خود رونمایی کنند و این مسئله در همه جای جهان مرسوم است که رونمایی از جدیدترین محصولان مد و لباس با در نظر داشتن یک سیستم امنیتی شدید انجام شود و بسیاری از همکاران ما هم در دفاتر شخصی خود از این کالکشن‌ها رونمایی می‌کنند.

    دبیر بخش بانوان انجمن صنایع پوشاک کشور درباره آماده نبودن برخی غرفه‌ها در روز نخست برپایی نمایشگاه نیز بیان کرد: به واقع از ماست که برماست. شب گذشته و در حالیکه امروز قرار بود چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران به شکل رسمی آغاز بکار کند چراغ‌های نمایشگاه را خاموش کردند و اجازه ندادند غرفه‌ها کار چیدمان را انجام دهند و به همین دلیل امروز و در افتتاحیه هنوز هم تعداد کمی از غرفه‌ها در حال چیدمان فضا هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت