معاون عمرانی استاندار مرکزی خبر داد

نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شود.

نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از حیات، عزیز فیلی در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت این روز اظهار داشت: با توجه به پیش‌رو بودن ایام هفته دفاع مقدس در نظر داریم که در این راستا نمایشگاهی با موضوع بزرگداشت و یادبود دفاع مقدس برگزار کنیم همچنین براساس مصوبات این جلسه مقرر شد تمامی فرمانداران و دستگاه‌های اجرائی حداکثر تا تاریخ 20 شهریور برنامه‌هایی که برای هفته دفاع مقدس در نظر دارند را به ستاد بزرگداشت دفاع مقدس ارائه دهند.

    وی افزود: کمک‌رسانی‌ها در عرصه فرهنگی سریع‌تر هماهنگ شود مجموعه شهرداری و شورای شهر موظف به اجرا برنامه‌هایی مانند ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر هستند و در راستای خدمات‌رسانی به عموم مردم در هفته دفاع مقدس تعداد 20 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی همشهریان به محل نمایشگاه واقع در پادگان امام علی(ع) در نظر گرفته شده است.

    معاون عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی‌و واحدهای سیار این مجموعه موظف هستند در این مدت به صورت آماده‌باش فعالیت کنند و از مجموعه علوم‌ پزشکی درخواست می‌شود به منظور همکاری با این ستاد، اکیپی امدادی و اورژانسی را در اختیار سپاه قرار دهد.

    فیلی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام دفاع مقدس تبلیغات فرهنگی مناسب باید در سطح شهر خودنمایی کنند چرا که یکی از اصلی‌ترین ارکان این جموعه محسوب می‌شود همچنین از اداره راه‌ و شهرسازی خواهشمندیم با در نظر داشتن فوریت این برنامه سریع‌تر اقدام به همکاری با این ستاد کند و خدماتی از قبیل ادوات راه‌سازی را در اختیار این مجموعه قرار دهد.

    وی عنوان کرد: همچنین توزیع‌ برق به منظور تامین برق مصرفی این نمایشگاه با مجموعه همکاری داشته باشد، برق‌باختر نیز در راستای تامین کابل‌های مورد نیاز برای برپایی این نمایشگاه همکاری لازم را داشته باشد.

    معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به وظایف گروه هلال‌احمر گفت: از مجموعه هلال‌احمر درخواست می‌شود یک گروه به منظور مقابله با حوادث غیرمترقبه مختص این برنامه تشکیل دهد تا امنیت خاطر در برگزاری این نمایشگاه برقرار شود.

    فیلی خاطرنشان کرد: خواستار کمک‌رسانی اداراتی مانند راه‌آهن، بنیاد مسکن، بنیادشهید، آموزش و پرورش، امور صنفی، پتروشیمی، پالایشگاه و سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرائی هستیم همچنین در این راستا اداره کل ارشاد با همکاری شهرداری موظف به نصب پلاکارها، بیلبردها، بنرهایی در این زمینه و زیباسازی شهر تحت نظر دبیر ستاد است و در نظر داریم مشکلات مالی این دو ارگان را در این زمینه حل کنیم.

    وی بیان داشت: مجموع این اقدامات در راستای نهادینه شدن و زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس و آشنایی نسل‌های جوان با واقعه جنگ و ایثارگری‌های هموطنان انجام می‌شود که امیدواریم بتوانیم این امر را همیشگی و زنده نگه داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت