مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی عنوان کرد

توجه به افزایش کیفی نمایشگاه‌های استانی کتاب

عصر نمایشگاه- مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در افتتاح هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز گفت: در سال جاری افزایش کیفیت نمایشگاه‌های استانی کتاب نسبت به سال گذشته را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

توجه به افزایش کیفی نمایشگاه‌های استانی کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، امیرمسعود شهرام‌نیا در این مراسم گفت: تقاضای ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب البرز چهاربرابر تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه بوده است.

    وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد برگزاری هفتمین نمایشگاه استانی البرز و سیصد و هفتمین نمایشگاه استانی کتاب در کشور هستیم. بیش از 20 سال است که موسسه نمایشگاه‌های کشور اقدام به برپایی نمایشگاه استانی کتاب در استان‌های مختلف کشور کرده که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی ساکنان این استان‌ها روبه‌رو شده است.

    شهرام‌نیا سپس به تلاش‌هایی که در مدت برپایی نمایشگاه‌های استانی در بسیاری از استان‌ها صورت گرفته اشاره کرد و گفت: خوشحال هستیم که نهال نوجوان دیروز به درخت تنومند امروز تبدیل شده است و امروز در استان‌های مختلف بالاخص در استان البرز شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.

    مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به "کیفیت بالای برگزاری نمایشگاه کتاب البرز در مقایسه با سال‌های گذشته" گفت: خوشبختانه هر سال شاهد رونق و تنوع بیشتر و به دنبال آن کیفیت بالاتر برگزاری نمایشگاه کتاب البرز بودیم. تقاضا برای حضور در نمایشگاه کتاب استان البرز از سوی ناشران بیش از یک سالن بود و شاید بتوان به طور قطع گفت تنها یک‌چهارم از تقاضاهای درخواستی را برای حضور در نمایشگاه کتاب البرز پذیرفتیم.

    شهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنانش افزود: نمایشگاه امسال با همتِ خوبِ دوستان با تنوع بیشتری آغاز به کار کرده است. البرز شاید به دلیل نزدیک بودن به تهران با این ظن مواجه شده است و شأن و جایگاه این استان برپایی نمایشگاهی غنی و پُررونق‌تر است که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد برپایی نمایشگاه در فضایی بزرگ‌تر باشیم.

    وی در پایان سخنانش به فروش متمرکز کتاب در هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز اشاره کرد و گفت: ناشرانی که در نمایشگاه کتاب البرز حضور ندارند می‌توانند از نرم‌افزار فروش متمرکز هفتمین نمایشگاه کتاب البرز استفاده کنند. در این نرم‌افزار تمامی اطلاعات اعم از لیست ناشران، نویسندگان و کتاب‌ها با قابلیت جست‌وجوی متنوع وجود دارد و برای استان البرز به صورت خاص طراحی شده است.

    هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز از تاریخ 14 تا 20 شهریورماه از ساعت 15 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز واقع در خیابان مطهری برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت