رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران :

یکهزار عنوان کتاب دردومین نمایشگاه بین المللی و صنایع وابسته علوم پزشکی رونمایی می شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران گفت: در دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) از یکهزار کتاب دانشگاهی در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

یکهزار عنوان کتاب دردومین نمایشگاه بین المللی و صنایع وابسته علوم پزشکی رونمایی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مهرشاد کاظمی در نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته که در موزه تاریخ علوم پزشکی تهران با حضور جمعی از مسئولان دارویی و پزشکی برگزار شد گفت: برای برپایی این نمایشگاه از ماه گذشته تاکنون مشورت هایی را با برخی از مسئولان، اتحادیه ناشران و انجمن کتاب های دانشگاهی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که از قشر ناشر دراین نمایشگاه دعوت به عمل آوریم.
    وی با بیان اینکه هفته آینده نخستین نمایشگاه کتب علوم دارویی ، پزشکی و دانشگاهی در مصلای امام خمینی (ره ) تهران برپا می شود، افزود: نمایشگاه کتاب به مساحت 500 متر مربع با حضور 16 ناشر تخصصی برپا خواهد شد.
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آخرین کتاب های به روز شده و جامع علوم پزشکی در این نمایشگاه عرضه می شود اظهارکرد: 20 تا 25 درصد تخفیف برای دانشجویان رشته های پزشکی و دارویی در نظر گرفته شده است.
    به گفته وی تاریخ برگزاری این نمایشگاه همزمان با بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.
    کاظمی با بیان اینکه سال نخست نمایشگاه کتاب هیچ ناشر خارجی وجود ندارد افزود: امیدواریم با رفع نقایص، سال آینده حضور ناشران خارجی را در این نمایشگاه شاهد باشیم.
    وی درادامه از فعالیت 19 نشریه تخصصی شامل ماهنامه، هفته نامه و روزنامه و سایت های مرتبط در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 30 غرفه مربوط به کتاب و دستاوردهای پزشکی است.
    دومین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته (ایران فارما) 24 تا 26 شهریور ماه با حضور 90 شرکت دارویی از 30 کشور دنیا در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت