معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان؛

لرستان مهرماه امسال میزبان نمایشگاه کتاب می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برپایی نمایشگاه کتاب طی مهر ماه امسال در این استان خبر داد.

لرستان مهرماه امسال میزبان نمایشگاه کتاب می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، غلامعلی فلاح ظهر در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان به برگزاری نمایشگاه کتاب در مهرماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان با اعتباری حدود 300 میلیون تومان در دهم مهرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی خرم آباد برگزار شود.

    وی در خصوص درخواست مدیرکل دفتر بانوان استانداری لرستان در رابطه با کمک ارشاد برای چاپ کتاب شهدای زن لرستان عنوان کرد: بخش زیادی از هزینه های برگزاری هفته فرهنگی لرستان متوجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بود لذا با توجه به بودجه ضعیف این اداره کل درخواست داریم نهادهایی که قرار است در حوزه خودشان کاری انجام دهند آن را به گردن دیگر ادارات نیندازند.

    وی افزود: سال گذشته حدود 100 میلیون تومان برای بحث تبلیغات نمایشگاه کتاب هزینه شد که هنوز خیلی از هزینه های آن را پرداخت نکرده ایم ضمن اینکه قرار است امسال نیز نمایشگاه کتاب در استان برگزار شود که هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان نیاز خواهد داشت لذا از همه ادارات درخواست می شود با ما همکاری کنند زیرا قرار نیست اداره کل ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری و ... بار سنگین همه مسئولیت ها را به عهده بگیرند و شرکت های دولتی و نیمه دولتی که درآمد زا هستند می توانند همکاری کنند.

    معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به 16 برنامه این اداره کل برای برگزاری هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در یکی از این برنامه ها که با حضور مشاور ایثارگران وزیر ارشاد برگزار می شود از 43 ایثارگر لرستانی برگزار می شود.

    فلاح افزود: برگزاری مسابقات کوتاه و پیامکی، برگزاری مسابقات داستان و خاطره پایان باز، برگزاری مسابقه شعر و خاطره دفاع مقدس در همه شهرستان ها و دیدار با خانواده شهدای هنرمند و فرهنگی رسانه از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

    وی برگزاری مسابقه عمومی کتابخوانی و نمایش های خیابانی را از دیگر برنامه های ارشاد لرستان در هفته مقدس دانست و اضافه کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس مسابقات مقاله نویسی و خوشنویسی با موضوع دفاع مقدس و نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی در رشته های نقاشی، خوشنویسی و گرافیک با موضوع دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

    معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به وجود حدود 400 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرها و روستاهای استان اشاره کرد و بیان داشت: در هفته دفاع مقدس امسال مسابقات قرآنی در موسسات فرهنگی و قرآنی سطح استان توسط ارشاد لرستان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت