توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان؛

برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اندونزی

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اندونزی که همزمان با هفته ساخت و ساز اندونزی (۱۹ الی ۲۱ آبان ۹۵) در جاکارتا برگزار می شود تلاش دارد این فرصت را به بهترین شکل مورد بهره برداری قرار دهد.

برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اندونزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی اصفهان ، اوایل هفته گذشته دولت اندونزی سیزدهمین بسته سیاست اقتصادی را صادر کرد. این بسته شامل دستورات کاهش مراحل مجوز در انجام پروژه های خانه سازی است تا از طریق آن خانه سازی در این کشور به خصوص برای مردم فاقد مسکن به سادگی انجام گیرد.
    تا کنون خانه سازان باید 33 مجوز قبل از شروع به کار دریافت می کردند، که این امر باعث افزایش هزینه و هدر رفتن زمان می شد اما اکنون با حذف مجوزهای غیر اساسی هزینه این پروژه ها می تواند تا 70 درصد کاش یابد.
    با این سیاست، برنامه دولت اندونزی معروف به "ساخت 1 میلیون خانه در 5 سال" به خوبی پیش خواهد رفت. همچنین با این سیاست هزینه پروژه های خانه سازی کاهش می یابد و مردم با قیمت ارزان تری خانه دار می شوند. این پروژه مستلزم حدود 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری است که بودجه آن توسط دولت تأمین خواهد شد. 

    این پروژه دولت اندونزی، یک شرایط استثنایی برای مشارکت شرکت های ایرانی حوزه ساخت و ساز است. از این رو شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اندونزی که همزمان با هفته ساخت و ساز اندونزی (19 الی 21 آبان 95) در جاکارتا برگزار می شود تلاش دارد این فرصت را به بهترین شکل مورد بهره برداری قرار دهد.

    متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ورود به بازار چهارمین کشور پر جمعیت جهان می توانند با بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با شماره تلفن های 03132611608 و 32601683  تماس حاصل کنند ویا به سایت saeidfar@isfahanfair.com مراجعه نمایند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت