معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

میزان فروش نمایشگاه کتاب زنجان ۸۲۰ میلیون تومان است

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فروش ۸۲۰ میلیون تومانی نمایشگاه کتاب زنجان خبر داد و گفت: مبلغ اعلام شده شامل فروش در قالب دستگاه‌های کارتخوان، بن کتاب و پول نقد است.

میزان فروش نمایشگاه کتاب زنجان ۸۲۰ میلیون تومان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، ابراهیم قاسمی اظهار کرد: نخستین نمایشگاه کتاب استانی سال جاری از دوم شهریور ماه به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه در اقدامی نوین امسال نمایشگاه کتاب در فضای نمایشگاهی مصلی زنجان و همزمان با هفته دولت برگزار شد، اضافه کرد: در ابتدا قرار بود این نمایشگاه از دوم تا هشتم شهریور ماه برگزار شود که به علت استقبال مردم، مدت زمان فعالیت نمایشگاه دو روز دیگر نیز تمدید شد.

    معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال عاملیت نمایشگاه کتاب در فروش بن کتاب به عهده بانک شهر بود، تصریح کرد: بن‌های نمایشگاه در چهار مبلغ 20 هزار تومانی، 30 هزار تومانی، 50 هزار تومانی و 100 هزار تومانی عرضه شد.

    قاسمی با بیان اینکه امسال بن‌های خرید کتاب نمایشگاه با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شد، افزود: بر همین اساس تا آخرین روز نمایشگاه میزان فروش نمایشگاه کتاب زنجان 820 میلیون تومان شامل فروش در قالب دستگاه‌های کارت‌خوان، بن کتاب و پول نقد بوده است.

    معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور نوآوری و خارج کردن نمایشگاه کتاب زنجان از حالت فروشگاهی به صورت روزانه برنامه‌های جانبی نیز در نمایشگاه اجرا شد، اضافه کرد: جشن امضای کتاب توسط مولفان، بررسی وضعیت نشر و ترجمه در کشور و روز فرهنگی شهرستان‎‌ها با حضور پنج شهرستان، اجرای برنامه توسط کانون پرورش فکری، نهاد کتابخانه‌های عمومی زنجان، پاسخگویی به احکام شرعی، برنامه‌های جنبی در قالب نقد و شب شعر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در نمایشگاه کتاب زنجان بود.

    وی تصریح کرد: امسال هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان با دایر کردن 220 غرفه و حضور 300 ناشر و عرضه 38 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف از سطح کشور و حضور پنج ناشر و کتاب‌فروش زنجانی برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت