در گالری بهار شماره ۲ ؛

برپایی نمایشگاه عکس «چیزهایی هست که نمی‌بینیم»در لارستان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس با عنوان «چیزهایی هست که نمی‌بینیم» در گالری بهار شماره ۲ شهر لار گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه عکس «چیزهایی هست که نمی‌بینیم»در لارستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نمایشگاه انفرادی عکس‌های مرضیه شمس با عنوان «چیزهایی هست که نمی‌بینیم» آغاز به‌ کار کرد.

    مرضیه شمس عصر امروز در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این نمایشگاه، یک مجموعه که دارای 9 اثر در ابعاد 50 در 70 است، به نمایش گذاشته‌ شده، اظهار داشت: به تصویر کشیدن روزمرگی‌های آدمی و فرار از عادت‌های پیش‌پاافتاده‌ای  که نمی‌بینیم یا برحسب اتفاق و تکرار به ازجاکندگی زمان و مکان منجر می‌شود، موضوع و دغدغه اصلی من بود.

    وی افزود: زمانی که موضوع را تعیین کردم سوژه‌ها و المان‌های بسیاری برای اجرا به ذهنم رسید تا اینکه تصمیم گرفتم روزمرگی‌ها و عادت‌های افراد را با شخصیت‌ها و تیپ‌های متفاوت شناسایی کنم و تمرکز را بر روی سوژه و عملی که انجام می‌دهد بگذارم.

    این هنرمند ادامه داد: کماکان که بیشتر اتفاقات در عکس برای خودم و بسیاری از ما نیز پیش‌آمده و لمس کرده‌ایم و القای این حس که تبدیل به تکرار و عادت شده هدف و بهانه‌ای برای اجرای این ایده بود.

    شمس با بیان اینکه این نمایشگاه نخستین نمایشگاه انفرادی‌ من است، تصریح کرد: شرکت در چند نمایشگاه گروهی به همراه انجمن عکس لار و نمایشگاه‌های گروهی و سالانه در تهران ازجمله سوابق نمایشگاهی‌ من است.

    وی در مورد مقام‌های کسب‌شده در مسابقات عکس، گفت: کسب مقام اول در مسابقه عکاسی امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لارستان و برگزیده مسابقه قاب عکسی با خدا سال 92 مهم‌ترین مقام‌های کسب‌شده در مسابقات عکاسی است.

    شمس با تقدیر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و گالری بهار در برپایی این نمایشگاه، اضافه کرد: این نمایشگاه از 14 تا 21 شهریورماه جاری از ساعات 18 تا 22:30 در گالری بهار شماره 2 واقع در شهر جدید لار، 12 متری آموزش‌وپرورش پیشین دایر و آماده بازدید علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت