با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان ؛

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کاشان

عصر نمایشگاه- آیین افتتاحیه نمایشگاه و فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایندگی کاشان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان،مدیر کل کانون و دیگر مسوولین برگزار شد.

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کاشان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان ،دکتر مومنیان معاون استاندار با اشاره به ظرفیت های گسترده کاشان در حوزه های مختلف گفت:دغدغه های فرهنگی زیادی برای جمعیت بیش از چهار صد هزار نفری کاشان داریم که امید است با همکاری سایر نهادهای فرهنگی بتوانیم در ارتقای فرهنگی این شهرستان که محل سکونت مفاخر و شخصیت های مختلف علمی و فرهنگی بوده است تلاش نماییم.

    فرماندار کاشان با تاکید بر اهمیت فعالیت های مرتبط با کودکان و نوجوانان اظهار کرد:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نهادهای باسابقه در حوزه فرهنگ است و همواره سابقه ای درخشان در زمینه پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دارد.

    وی افزود:فرمانداری این آمادگی را دارد جهت افزایش تعداد مراکز ثابت و هم چنین راه اندازی کتابخانه سیار روستایی در کاشان با کانون همکاری داشته باشد تا 55 هزار دانش آموز کاشانی هرچه بیشتر از فعالیت ها و برنامه های متنوع کانون بهره مند شوند.

    معاون استاندار افتتاح نمایشگاه و فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کاشان را یکی از رویدادهای مثبت فرهنگی دانست و ابراز امیدواری کرد خانواده ها بتوانند از محصولات سازنده این نهاد استفاده کنند.

    در ادامه مدیر کل کانون با تبریک حلول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج امیرالمومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما گفت:موضوع کتاب کودک 50 سال پیش اولین بار توسط کانون مطرح و اجرایی شد و این نهاد باسابقه در طی این سال ها نویسندگان و تصویرگران زیادی به جامعه معرفی کرده است.

    عسگری فر گفت:در چند سال گذشته 40 رمان نوجوان توسط کانون به چاپ رسیده است که با استقبال خوب نوجوانان همراه بوده و به خوبی در این آثار ویژگی های شخصیتی نوجوانان که متمایز از جوانان است قابل مشاهده می باشد.

    وی ادامه داد:ساعت مطالعه کتاب موضوعی بود که در مهرماه سه سال پیش توسط ریاست محترم جمهور بیان شد ولی هنوز به خوبی در مدارس کشور عملیاتی نشده است و برای تحقق مناسب این موضوع،لازم است ابتدا تمهیداتی مانند ایجاد کتابخانه کودک و نوجوان در مدارس آماده شود تا دانش آموزان هرچه بیشتر با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا شوند.

    مدیر کل کانون هم چنین با اشاره به تشکیل کمیته کودک و نوجوان در استان گفت:این کمیته به پیشنهاد کانون و با حمایت استاندار اصفهان تشکیل شد و در این مدت دو جلسه با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری موضوعات مختلفی از جمله اوقات فراغت،بازی و اسباب بازی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

    عسگری فر کاشان را یک شهرستان تاریخی و با تمدن عنوان کرد و افزود:کانون آمادگی دارد تا با همکاری فرمانداری کتابخانه سیار روستایی در این شهرستان راه اندازی کند تا کودکان و نوجوانانی که دسترسی به مراکز ثابت کانون ندارند از امکانات و برنامه های متنوع کانون بهره مند شوند.

    در ادامه این آیین، نمایشگاه و فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کاشان افتتاح شد.در این فروشگاه تمامی محصولات و تولیدات کانون شامل کتاب،اسباب بازی،سرگرمی های سازنده و ...جهت عرضه به خانواده ها و مدارس وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت