با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛

گشایش «۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در ۵۰ هزار مدرسه»

عصر نمایشگاه- «۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در ۵۰ هزار مدرسه» بطور همزمان با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان آموزش و پرورش گشایش یافت.

گشایش «۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در ۵۰ هزار مدرسه»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سید عباس صالحی در آیین گشایش «50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه» در اردوگاه شهید باهنر گفت: توجه به اهمیت کتاب و کتاب خوانی لازم است کتاب از حاشیه به متن برنامه های آموزش و پرورش آورده شود.

     کانون مدارس بهترین مکان ترویج فرهنگ کتابخوانی

    وی با اشاره به اهمیت ترویج کتابخوانی در مدارس کشور گفت: اگر فرهنگ کتاب و کتابخوانی بخواهد در کشور گسترش یابد که در صحبت های رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره شده است، یکی از کانون های اصلی آن مدرسه ها و آموزش و پرورش است.

    به گفته وی سه کانون خانواده، مدرسه و رسانه در بحث کتاب و کتابخوانی نقش اصلی را بر عهده دارند از این رو در دوره فعلی و با همین نگاه توجه ویژه ای به وزارت آموزش و پرورش شده است.

     هفت هزار عنوان کتاب از 400 ناشر در 50 هزار نمایشگاه مدارس

    حمیدرضا کفاش افزود: خوشبختانه با پیگیری های دوستان امسال نوزدهمین دوره «50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه» برگزار می شود و هفت هزار عنوان کتاب از 400 ناشر برای حضور در این نمایشگاه ها انتخاب شده است.

    بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا کفاش؛ معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش به طور نمادین یکی از نمایشگاه های کتاب را افتتاح کردند.

    آیین گشایش نوزدهمین دوره «50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه» با حضور سید عباس صالحی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا کفاش؛ معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، جمعی از معاونان و مشاوران و اهالی فرهنگ و رسانه روز سه شنبه(16 شهریورماه) در اردوگاه شهید برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت