به همت انجمن دفاع از حقوق معلولین قروه صورت گرفت

برپایی نمایشگاه تخصصی طراحی لوگو با عنوان «باران» در قروه

عصر نمایشگاه- انجمن حمایت از معلولین قروه، نام انحصاری خود با عنوان «باران» را برای طراحی لوگو به هنرمندان این شهرستان واگذار کرد.

برپایی نمایشگاه تخصصی طراحی لوگو با عنوان «باران» در قروه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولین قروه در حاشیه برپایی نمایشگاه تخصصی طراحی لوگو با عنوان «باران»، با بیان اینکه در مرحله فراخوان، بیش از 60 اثر به مرحله داوری راه یافت، بیان داشت: از این تعداد 18 اثر به عنوان آثار منتخب به معرض نمایش درآمده است.

    شهلا مرادی ادامه داد: این آثار با داوری 5 نفر از اساتید هنر شهرستان قروه ارزیابی و لوگوی برتر به عنوان لوگوی انجمن باران انتخاب خواهد شد.

    به گفته وی، انجمن معلولان قروه در سال 1379 به همت 10 نفر از معلولان جسمی و حرکتی این شهرستان فعالیت خود را به صورت غیررسمی آغاز کرد و در سال 83 به عنوان نخستین سازمان مردم‌نهاد در قروه توانست مجوز دریافت کند.

    مرادی با بیان اینکه  از 4 هزار و 200 نفر معلول در سطح شهرستان، 400 معلول عضو انجمن دفاع از حقوق معلولین هستند، افزود: تمامی این افراد در انجمن به صورت کار تیمی و مشارکتی فعالیت دارند.

    مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولین قروه گفت: بیش از هزار نفر نیز عضو افتخاری این انجمن هستند.

    وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از معلولین قروه صاحب، بزرگترین مجتمع معلولین در غرب کشور با عنوان باران است، افزود: عمده فعالیت این مجتمع با توجه به امور فرهنگی و هنری است.

    مرادی با اشاره به نیاز مبرم معلولین برای حضور در عرصه اشتغال، خاطرنشان کرد: در بخش اشتغال نیز توانسته‌ایم برای 90 معلول شغل ایجاد کنیم که نیمی از آنها زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

    مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولین قروه، با بیان اینکه این انجمن در سه رویکرد فرهنگی و هنری، توانبخشی و اقتصادی به جامعه هدف خود و دیگر اقشار مردم خدمات ارائه می‌دهد، افزود: در رویکرد نخست معلولین توانمند در زمینه فرهنگ و هنر شناسایی و استعدادهای آنها مورد تقویت قرار می‌گیرد، به طوری که هم اکنون در زمینه موسیقی، تئاتر و تالیف کتاب افراد معلول بسیاری در شهرستان فعالیت دارند.

    وی افزود: مهم‌ترین فعالیت باران در حوزه اشتغال و کارآفرینی برای معلولین است و تاکنون در جشنواره‌های مختلف خودباوری و کارآفرینی موفق به کسب رتبه‌های برتر شده ایم.

    مرادی در پایان گفت: معلولین عضو این انجمن در حوزه فرهنگی نیز توانستند مقام برتر جشنواره منطقه‌ای زاگرس در ایلام را کسب کرده و به جشنواره بین‌المللی راه یابند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت