مدیر هماهنگی امور بین الملل خبر داد

چهاردهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان میزبان شرکت های ایتالیایی و آلمانی

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، با حضور تولیدکنندگان مطرح انواع خوراک، افزودنی ها و مکمل های خوراکی دام و طیور، ماشین آلات، تجهیزات و ادوات، فعالان بخش های مرغداری و دامپروری، داروهای دامپزشکی و لابراتوارها و تجهیزات دام و طیور، تأسیسات دامپروری، مراکز علمی و تحقیقاتی، ارگان ها و سازمان های دولتی و نشریات از ۳ تا ۶ بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برپا می شود.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان میزبان شرکت های ایتالیایی و آلمانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ، مدیر هماهنگی امور بین الملل با اشاره به افزایش حضور مستقیم شرکت های خارجی در نمایشگاه های کشور به ویژه اصفهان پس از اعلام اجرایی شدن برجام، از حضور دو شرکت ایتالیایی "میلک لاین" و "اسگاری بولدی" در چهاردهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور و دامپزشکی اصفهان خبر داد. 

    مهدی لطیفی با اشاره به اینکه این دو شرکت در زمینه تجهیزات مرغداری و خوراک دام و طیور فعالیت می کنند، گفت: این دو شرکت مطرح در چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور در دو غرفه به مساحت 42 متر به صورت مستقیم حضور خواهند داشت. 

    وی همچنین از حضور انجمن کشاورزی آلمان (DLG) برگزارکننده بزرگ ترین نمایشگاه کشاورزی جهان (اگریتکنیکال) در هانوفر آلمان و همچنین برگزار کننده نمایشگاه Eurotier یکی از معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه های صنعت دام و طیور در جهان، خبرداد و گفت: این انجمن با هدف آشنایی با تولیدات ایران و جلب مشارکت برای نمایشگاه یوروتیر در اصفهان حضور می یابد.

    گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، با حضور تولیدکنندگان مطرح انواع خوراک، افزودنی ها و مکمل های خوراکی دام و طیور، ماشین آلات، تجهیزات و ادوات، فعالان بخش های مرغداری و دامپروری، داروهای دامپزشکی و لابراتوارها و تجهیزات دام و طیور، تأسیسات دامپروری، مراکز علمی و تحقیقاتی، ارگان ها و سازمان های دولتی و نشریات در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می شود.

    این نمایشگاه در ساعات 15 تا 21  پذیرای بازدیدکنندگان است و به طور ویژه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر روز 5 بهمن ماه به بازدید متخصصان اختصاص دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت