ارومیه آماده میزبانی چهاردهمین نمایشگاه کتاب است

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: مقدمات برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه فراهم شده است و این رویداد فرهنگی به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

ارومیه آماده میزبانی چهاردهمین نمایشگاه کتاب است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر کریمی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه کتاب ارومیه از 28 شهریور ماه تا دوم مهر از ساعت هشت تا 14 و از 16 تا 20 دایر خواهد بود.
    وی بیان کرد: در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب 135 ناشر، 107 نمایندگی انتشارات، 65 ناشر فروش متمرکز کتاب در سراسر کشور و 20 ناشر از آذربایجان غربی حضور خواهند داشت.
    وی در رابطه با شرایط حضور ناشران در نمایشگاه های سراسری کتاب اظهار کرد: برای حضور در نمایشگاه سراسری کتاب ثبت نام در سامانه مربوطه ضروری است و اگر تعداد اثر منتشر شده از سوی ناشر نیز بیشتر از 100 اثر باشد، آن انتشاراتی مجوز حضور در نمایشگاه سراسری کتاب را دریافت می کند.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به رونمایی از تعدادی آثار برجسته در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب افزود: کتاب خاطرات دختر شینا از بهناز ضرابی زاده، لشکر خوبان و نورالدین پسر ایران اثری از معصومه سپهری و کتاب خط تماس از محمدرضا بایرامی از جمله آثاری است که در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه رونمایی می شود.
    وی همچنین از برقراری غرفه زیارت مجازی، غرفه های سخت افزاری، ایستگاه خبرنگاران، ایستگاه استراحت، نمایشگاه سواد مجازی و برپایی غرفه نرم افزارهای دینی به همت مجتمع دیجیتالی شهید باکری در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب خبر داد.
    حجت الاسلام کریمی همچنین با اعلام اینکه مراسم اختتامیه جشنواره عاشیق ها روز شنبه بیستم شهریور ماه در ارومیه برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره در سه مرحله و با حضور بیش 40 عاشیق برگزار شد که پنج منتخب برتر خواهد داشت.
    وی در ادامه جلسه با بیان اینکه، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی در بیست و چهارم شهریورماه برگزار می شود، گفت: در این جشنواره اثرهای آغلاما، عزیزم سعی کن بمیری، به همه می رسیم، آبگوشت زهرماری، شکایت، من، وضعیت، نیمکت و دایرگی به رقابت خواهند پرداخت.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی شعر با همکاری بنیاد ادبیات داستانی افزود: این کارگاه شبانه روزی بیست و هفتم شهریورماه به مدت سه روز و در سالن الغدیر ارومیه برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت