نمایشگاه آثار گروهی از نقاشان معاصر همدان در نگارخانه لاله

عصر نمایشگاه- نگارخانه لاله در ادامه رویکردهای پژوهشی خود که یکی از آن موارد ارائه و بررسی آثار هنرمندان شهرهای مختلف ایران است، اقدام به برپایی نمایشگاه آثار گروهی از نقاشان معاصر همدان کرده است.

نمایشگاه آثار گروهی از نقاشان معاصر همدان در نگارخانه لاله
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنر آنلاین ، نگارخانه لاله در رویکرد برنامه های خود هرساله به ارائه و معرفی آثار هنرمندان یک جغرافیا می پردازد که نقش تعیین کننده ای در جایگاه هنر معاصر ایران دارند. با توجه به ارزش های فرهنگی و تاریخی همدان و این که هنرمندانش در عرصه هنرهای تجسمی ایران شاخص و تاثیرگذار بوده اند، به عنوان پنجمین شهری است که در این دوره انتخاب و به بخشی از نقاشی معاصر آن پرداخته شده است.

    در این نمایشگاه آثار نقاشی 28 نفر از هنرمندان نسل های مختلف همدان در معرض دید و بررسی علاقمندان قرار خواهد گرفت که برخی از آنها مقیم تهران بوده و برخی دیگر نیز درشهر همدان سکونت داشته اند.

    آثار هنرمندانی که در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته، عبارتند از:

    زنده یاد جواد حمیدی، محمد حسین حلیمی، قباد شیوا، ناصر پلنگی، زنده یاد عربعلی شروه، احمد آریا منش، احمد فتوت، علی بیگی پرست، سعید دولتی، علی اکبر احقری،تقی حجاریان، غلامرضا شاملو،صابر سلیمانی، بیژن غنچه پور،علی پیروز،سعید خضایی، وحید خضایی، لیلا سروندی، فرزانه سروندی،زهرا پنده،علی غیبی،مولود عظیم پور، فاطمه پلنگی، رضا شعبانی، یوسف رجبی،شهرام عظیمی.

    شایان ذکر است پیش از این نیز آثار هنرمندان شهرهای تبریز، مشهد، رشت و زنجان ارایه و مورد بررسی قرار گرفته است و نمایشگاه کنونی به نمایشگاه گردانی سعید دولتی گردآوری و برگزار می شود.

    آیین گشایش این رویداد، روز جمعه 19 شهریور از ساعت 16 تا 20 خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای بازدید و خرید آثار تا 10 مهر از ساعت 9 تا 13 -14 تا 19 به استثنای ایام تعطیل به نگارخانه لاله مراجعه کنند.

    نگارخانه لاله در خیابان دکتر فاطمی،ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت