مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان بیان کرد

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی ایران در رشت

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان در رشت گشایش یافت.

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی ایران در رشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان در حاشیه افتتاح نمایشگاه با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 90 واحد تولیدات خود در زمینه مبلمان و دکوراسیون را به نمایش می گذارند، اظهار کرد: این نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در سالنی به مساحت پنج هزار پانصد مترمربع برپا شده است.

    عبدالله سلمانی زاده برگزاری نمایشگاه را از موثرترین ابزارهای معرفی کالاها و خدمات دانست و افزود: در این نمایشگاه کالاهای تولیدی استان در یک فضای رقابتی ، زمینه را برای رشد تولید و آشنایی با سایر رقبا از استان های تهران ، البرز ، مازندران ، اصفهان ، آذربایجان غربی و شرقی و زنجان را تجربه می کنند.

    وی با بیان اینکه شرکت در نمایشگاه موجب اطلاع تولید کنندگان از سلیقه مصرف کننده و بازاریابی براساس نیاز مردم می شود، گفت: واحدهای تولیدی با ایجاد خلاقیت و نوآوری می توانند محصولات بهتری را ارائه کنند.

    وی با اشاره به اینکه با توجه به استقبال مردم گیلان امسال برای دومین بار نمایشگاه مبلمان در رشت برپا می شود، تصریح کرد: تامین نیازهای مصرف کننده، افزایش رقابت برای ارتقا کیفیت تولیدات، ارائه خدمات بروز و نهادینه سازی فرهنگ مصرف کالای ایرانی مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه ها هستند.

    به گفته سلمانی زاده؛ این نمایشگاه از 28 دی تا 2 بهمن ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برای بازدید علاقه مندان دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت