عضو شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد

برپایی نمایشگاه ملل در شهرهای جاده ابریشم

عصر نمایشگاه- عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نمایشگاه ملل با موضوع فرهنگی بین شهرهای جاده ابریشم برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه ملل در شهرهای جاده ابریشم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسین صلح‌جو در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته شهرهای در مسیر جاده ابریشم، تبادلات اقتصادی و فرهنگی بی‌شماری داشت.

    وی افزود: امروز انجام تبادلات اقتصادی و فرهنگی در شهرهای جاده ابریشم کمرنگ شده که باید بتوانیم به دوران گذشته بازگشته و با استفاده از راهکارهایی مناسب آن‌ها را احیا کنیم.

    عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم دستاوردهای بسیاری داشته که از جمله آن‌ها برپایی نمایشگاه ملل با موضوع فرهنگی است.

    صلح‌جو ادامه داد: در نمایشگاه ملل مقرر شده تمام شهرهای مسیر جاده ابریشم داشته‌های هنری، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و اقتصادی خود را در معرض نمایش بگذارند.

    این مسؤول با بیان اینکه قزوین مهد هنر خوشنویسی، موسیقی، هنرهای خطاطی و معماری است، عنوان کرد: این شهر با ارائه دستاوردها هنری خود می‌تواند در جذب گردشگران موفق عمل کند و همین امر منجر به توسعه اقتصادی می‌شود.

    عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه قزوین مهد فرهنگ و هنر است و عالمان بسیاری دارد، بیان کرد: در یکصد سال اخیر بیش از 3 هزار عالم در این شهر پرورش یافتند که هر کدام وزنه‌های مرجعیت و رهبری امت اسلامی را داشته که کمتر شهری دارای این همه عالم بوده است.

     پایلوت بودن قزوین به عنوان مرکز شهروندان جاده ابریشم

    صلح‌جو مطرح کرد: پایلوت بودن قزوین به عنوان مرکز شهروندان جاده ابریشم از دیگر دستاوردهای اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم است.

    وی یادآور شد: این دستاورد یکی از تفاهم‌نامه‌های شهر قزوین با شهرهای در مسیر جاده ابریشم است که در این تفاهم‌نامه قزوین مرکز پایلوت شهروند جهانی معرفی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت