وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:

توافق ایران و ارمنستان برای برگزاری نمایشگاه تمبر

عصر نمایشگاه- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دیدار با وزیر حمل و نقل و ارتباطات جمهوری ارمنستان علاوه بر گسترش روابط پستی دو کشور بر افزایش روابط پست بین الملل نیز تاکید شد در خصوص برگزاری نمایشگاه تمبر به توافق دست یافتیم.

توافق ایران و ارمنستان برای برگزاری نمایشگاه تمبر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، دکتر واعظی پس از دیدار با وزیر حمل و نقل و ارتباطات جمهوری ارمنستان و هیئت همراه، با تاکید بر روابط رو به گسترش دو کشور در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی گفت: اخیرا سیزدهمین کمیسیون مشترک دو کشور در ایروان برگزار شد و در آن چهار سند همکاری به امضا رسید که زمینه گسترش روابط را فراهم کرد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطاعات همچنین از تشکیل کمیسیون مشترک بین دو کشور خبر داد و گفت: در این کمیسیون همکاری در خصوص اینترنت، پست، مخابرات و تجارت الکترونیک پیگیری و اجرایی خواهد شد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این نشست علاوه بر گسترش روابط پستی دو کشور بر افزایش روابط پست بین الملل نیز تاکید شد. همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه تمبر به توافق دست یافتیم.

    واعظی با اشاره به زمینه های متعدد همکاری پستی و تجارت الکترونیک بین دو کشور گفت: امیداوریم زمینه خرید کالا از طریق اینترنت برای مردم دو طرف فراهم و توسط پست توزیع شود.

    وی دستیابی به این مهم را لازمه توافق پست و پست بانک ایران با طرف مقابل و فراهم شدن مکانیزم تجارت الکترونیک بین دو کشور دانست.

    گاگیک بگلریان - وزیر حمل و نقل و ارتباطات جمهوری ارمنستان - نیز بر تلاش دو وزارتخانه جهت دستیابی به توافقات به دست آمده تاکید کرد و گفت: در چارچوب همکاری به موفقیت هایی رسیده ایم و امیداوریم این موفقیت ها چند برابر شود.

    وی با تقدیر از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ملاقات امروز را بسیار مهم بر شمرد و از دکتر واعظی جهت حضور در ارمنستان دعوت به عمل آورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت