شهردار کرج تاکید کرد

نمایشگاه گل و گیاه ظرفیت تبدیل شدن به نماد شهر و استان را داراست

عصر نمایشگاه- برپایی نمایشگاه گل و گیاه در کرج را یک رویداد صرفا محلی ارزیابی نکرد، بلکه آن را اقدامی دانست که می تواند به منزله تعیین و تثبیت نماد و جایگاه شهر کرج و استان البرز در ذهن مردم ایران و حتی دیگر کشورها به شمار آمده و بازدیدکنندگان و گردشگران بسیاری را به سمت این منطقه هدایت کند.

نمایشگاه گل و گیاه ظرفیت تبدیل شدن به نماد شهر و استان را داراست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج ، علی ترکاشوند این مطلب را اعلام کرد و بیان داشت: شهر کرج به واسطه سابقه ای که از گذشته های دور با هویت باغشهری و آبادانی در ذهن مردم ایجاد کرده، از موقعیت بسیار مساعدی برای تثبیت این جایگاه و هویت برخوردار است که با قدری تلاش و همت مسئولان و مردم می توان این موقعیت را مجددا برای شهر به ارمغان آورد.

    وی، با اشاره به بازگشایی پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج از هفته جاری و فضای شادابی و نشاطی که به واسطه آغاز به کار آن در محیط شهر ایجاد می شود، اظهار داشت: در گفتمان های متعددی که با کارشناسان و مسئولان استانی برای انتخاب و تعیین نماد شهر کرج طی سال گذشته صورت گرفته است، یکی از پیشنهادات برجسته و پرشمار برای این منظور، نمایشگاه گل و گیاه کرج بوده که این امر اهمیت و حساسیت برپایی چنین کارناوال و جشنواره ای را مضاعف می کند.

    مدیر ارشد اجرایی حوزه مدیریت شهری کرج، بیان داشت: شهروندان بسیاری از دیگر نقاط شهر و استان برای حضور در نمایشگاه به منطقه سفر کرده و این امر فرصت بسیار مناسبی را برای معرفی منطقه و بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری ایجاد می کند که از این موضوع نباید غفلت شود.

    به گفته ترکاشوند، نمایشگاه گل و گیاه کرج رویدادی بزرگ در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است و در کنار همه فرصت هایی که در این بخش ها ایجاد می کند، باید به ظرفیتی برای شکل گیری رونق اقتصادی و شناسایی و معرفی مشاغل مرتبط، تبدیل شود.
    این مسئول عنوان کرد: رویکرد نمایشگاه مذکور اگرچه در حال حاضر ملی است اما با اندکی تلاش و همراهی مسئولان و شهروندان می توان آن را به رویدادی بین المللی تبدیل کرده و از فرصت های متعددی که به واسطه آن ایجاد می شود، بهره برد.

    ترکاشوند تصریح کرد: کرج، اگرچه تحت تاثیر گذر زمان و افزایش تجاوز زندگی شهری به حریم جنگل ها، درختان و رودخانه ها که طی سال های متمادی انجام گرفته، اندک اندک از هویت باغشهری خود فاصله گرفته و در صورت غفلت مردم و مسئولان به شهری آلوده تبدیل خواهد شد، اما این منطقه به واقع زادگاه و منشاء رویش و آبادانی است و وجود روستاها و باغ های بسیار زیبا و پرطراوت اطراف شهر شاهدی بر این مدعاست.

    این مسئول از مدیران خود خواست با دقت و تلاشی که در طول سال برای تهیه مقدمات برگزاری این نمایشگاه بزرگ ملی صورت می دهند، اهداف فراملی را نیز مد نظر قرار داده و پروژه ها و برنامه هایی را برای برگزاری آن تهیه و تعریف کنند که عرصه گسترده تری را تحت پوشش قرار دهد و از قابلیت رقابت با عرصه های بین المللی برخوردار باشد.

    وی اذعان داشت: برپایی نمایشگاه گل و گیاه، ویترینی است تا این امر را به گوش دیگر شهرها و کشورها برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت