فرماندار سراب خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر سراب

عصر نمایشگاه- فرماندار سراب از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر و دومین جشنواره عسل و لبنیات در این شهر خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر سراب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، داود گرشاسبی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر و جشنواره عسل و لبنیات شهرستان سراب اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه و جشنواره پایه و اساس معرفی ظرفیت و توانمندی‌های شهرستان سراب است.

    وی ادامه داد: تلاش برای ایجاد برند خوش نام مجموعه، سوق شهرستان به جایگاهی که شایسته آن است، استفاده از امکانات بالقوه و بالفعل، معرفی نیروی انسانی خوشفکر و خلاق از اهداف ذاتی جشنواره عسل و لبنیات است.

    فرماندار سراب افزود: باید به حوزه تحولات ذهنی خوشبین بود و تحول اتفاق نخواهد افتاد مگر این بینش را به بطن جامعه هدایت کنیم و ذهنیت توسعه را در شهرستان ایجاد کنیم و در استمرار آن بکوشیم.

    وی اضافه کرد: ارائه توانمندی‌های هر شهرستان شیوه معمول و مرسوم است از این رو شهرستان سراب نیز با فرصت پیش آمده باید به نحو احسن توانمندی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را در معرض نمایش بگذارد.

    گرشاسبی تصریح کرد: اگر سال قبل با انبوهی از مشکلات مواجه بودیم امسال نزدیک به 70 درصد کارها پیشرفت داشته و دنبال کیفیت در این جشنواره هستیم.

    وی ادامه داد: باید ذهنیت روسا، دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان به این سمت سوق داده شود که هر سال جشنواره عسل و لبنیات برگزار شود و به عنوان جشنواره ملی در شهرستان سراب ثبت شود.

    فرماندار شهرستان سراب خاطرنشان کرد: تلاش ما امسال در راستای جذب افرادی است که برای برگزاری جشنواره و ارائه مقاله‌های موفق و پیشنهادات سازنده به منظور برگزاری جشنواره به نحو مطلوب‌تر توانمند هستند.

    آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر و دومین جشنواره عسل و لبنیات روز چهارشنبه 24 شهریور ماه ساعت 17 و اختتامیه این نمایشگاه و جشنواره روز شنبه 27 شهریور ماه ساعت 16 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت