با حضور استاندار کردستان ؛

نمایشگاه صنایع دستی کردستان در بندر انزلی افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع دستی در قالب هفته فرهنگی کردستان در بندر انزلی با حضور استاندار کردستان، رئیس منطقه آزاد بندر انزلی و برخی دیگر از مسئولین آغاز به کار کرد.

نمایشگاه صنایع دستی کردستان در بندر انزلی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه از 32 غرفه تشکیل شده است که غرفه هایی همچون نازک کاری با چوب، مشاهیر، البسه محلی، ارغوان بافی، گلیم بافی، غذاهای سنتی، منبت کاری و غرفه مطبوعات و خبرگزاری ها برخی از این غرفه ها است.
    این نمایشگاه تا پایان هفته فرهنگی کردستان در بندر انزلی دایر است و علاقه مندان از آن بازدید می کنند. معاونین استاندار کردستان نیز وی را در این سفر همراهی می کنند و در این نمایشگاه حضور داشتند.
    رئیس منطقه آزاد بندر انزلی پس از گشایش نمایشگاه صنایع دستی کردستان در جمع خبرنگاران گفت: هفته های فرهنگی بر اساس تفاهم نامه به امضا رسیده میان شورای عالی مناطق آزاد و وزارت کشور برگزار می شود.
    رضا مسرور افزود: با توجه به اشتراکات فرهنگی و تاریخی میان دو استان کردستان و گیلان، برگزاری هفته فرهنگی می تواند منشا ارتباط بیشتر شود.
    وی تاکید کرد: هرچه تعداد هفته های فرهنگی بیشتر شود همدلی و شناخت بیشتری بین مردم بوجود می آید و فرصتی خواهد بود تا فرهنگ های مختلف ایران با هم آشنا شوند.
    استاندار کردستان نیز در جمع خبرنگاران گفت: هفته فرهنگی استان کردستان قرار است در مناطق آزاد و مناطق مختلف کشور برگزار شود.
    عبدالمحمد زاهدی افزود: ایران مجموعه ای از اقوام و فرهنگ های مختلف است که همه در کنار هم ایران را شکل می دهند.
    وی اظهار کرد: ایرانیان نیاز به شناخت متقابل از هم دارند به ویژه که کردستان در حوزه فرهنگ و هنر سرآمد کشور است.
    وی با بیان اینکه این هفته های فرهنگی موجب تبادل افکار و فرهنگ میان اقوام می شود، ادامه داد: مناطق آزاد چون از سراسر کشور بازدید کننده دارد این هفته می تواند مفید باشد و از اهمیت برخوردار است.
    در مدت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، اجرای نمایش های آیینی و سنتی، موسیقی نواحی و فولکلور، نمایش خیابانی، شب شعر و اکران فیلم در فاز تجارت و گردشگری این منطقه اجرا می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت