حضور شرکت داروسازی ثامن در نمایشگاه کنگره بین‌المللی صرع رضوی

عصر نمایشگاه- شرکت داروسازی ثامن در نمایشگاه داروهای مرتبط با مغز و اعصاب در حاشیه نمایشگاه کنگره بین‌المللی صرع رضوی حضور به هم رساند.

حضور شرکت داروسازی ثامن در نمایشگاه کنگره بین‌المللی صرع رضوی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آستان‌نیوز، شرکت داروسازی ثامن در حال حاضر، بیش از 60 نوع دارو در گروه‌های دارویی دیالیز، محلول استریل برای شست­وشو و محلول استریل تزریقی تولید می‌کند که درصد زیادی از آن­ها انحصاری بوده و جالب توجه این است که به طور میانگین روزانه افزون بر 160 هزار عدد از انواع اقلام دارویی در مجموعه دارویی ثامن تولید و راهی بازار می‌شود.

    این شرکت به منظور اطلاع‌رسانی بهتر و مناسب‌تر در این کنگره غرفه‌ای را برای معرفی محصولات و ترکیبات برپا کرده است.
    محصولی که در این شرکت مرتبط با مغز و سیستم عصبی انسان تولید و به بازار عرضه می‌شود، محلول قابل تزریقی با نام علمی مانیتول 10 درصد و 20 درصد  است که در شرکت داروسازی ثامن در بطری‌های پلی‌پروپیلین شفاف و بی‌رنگ و در حجم 500 میلی‌لیتری عرضه می‌شود.

    این دارو با افزایش فشار اسمزی مانه از بازجذب آب و الکترولیت‌ها شده و پس از تزریق در فضای خارج سلولی باقی‌می‌ماند و از سد خونی- مغز عبور نمی‌کند و با خروج آب از بافت‌ها به خون حالت افزایش ادرار را ایجاد می‌کند و کاهش فشار داخل چشم و مایع مغزی-نخاعی 15 دقیقه پس از شروع راندمان تزریق مانیتول آغاز خواهد شد و اثر آن 3 تا 8 ساعت پس از پایان هر راندمان تزریقی ادامه می‌یابد.

    این دارو در مواردی نظیر کاهش فشار داخل جمجمه در شرایطی مانند تومورهای فضاگیر، ضربه‌های مغزی، عفونت‌های مغزی و هیبوکسی سلول‌های مغز در اثر شوک و مسمومیت با گاز co2 که منجر به تورم مغزی؛ کاهش فشار داخلی چشم در اختلالاتی مانند گلوکوم و هم‌چنین پیش از اعمال جراحی چشم برای کاهش موقت فشار داخلی چشم و تسهیل اعمال جراحی و کاهش خطرات جراحی استفاده می‌شود.

    هم‌چنین از موارد دیگر مصرفی این دارو، استفاده از آن برای افزایش ادرار به‌منظور جلوگیری از رسوب هموگلوبین در مجاری ادراری و افزایش دفع هموگلوبین در بسیاری از اختلالات همولیتیک است و نیز در بیمارانی که به دنبال شوک ،دچار کاهش موقتی جریان ادرار می‌شوند، برای افزایش ادرار در جلوگیری از آسیب کلیوی آن‌ها از این دارو استفاده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت