در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ؛

حضور مخابرات ایران در هفدهمین نمایشگاه ایران تلکام

عصر نمایشگاه- گروه مخابرات ایران با شعار " همه جا با شما " در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی- ایران تلکام ۲۰۱۶- که از ۴ تا ۷ مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، شرکت می کند.

حضور مخابرات ایران در هفدهمین نمایشگاه ایران تلکام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ، زارعیان، رییس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام  با اعلام این خبرگفت : شرکت های مخابرات ایران، ارتباطات سیار ایران ، مخابرات استان تهران، تالیا، گروه کارخانجات شهید قندی، ضحی کیش، جیرینگ، آی سیما، شرکت خدمات اول مخابرات، تله پرومو و تعدادی از شرکت های همکار، مجموعه گروه مخابرات ایران را تشکیل می دهند که امسال نیز با حضور درسالن های 6 و 7  و 25 نمایشگاه، آخرین دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

    دکتر زارعیان با بیان این موضوع که امسال ششمین  سالی است که شرکتهای مخابراتی و همکار در قالب گروه در نمایشگاه حضور دارند، گفت:  هدف از حضور متمرکز گروه مخابرات،  مشتری محوری ، همگرایی و فرایند محوری و ایجاد زمینه مساعد برای ارائه آخرین دستاوردهای ارتباطی است.

    وی گفت:  نمایشگاه ایران تلکام  که از آن  می توان به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشور نام برد ، با حضور فعال  سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی مطرح کشور در حوزه ICT  و همچنین شرکت های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت ، در فضایی به مساحت 32 هزار متر مربع و با حضور بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .

    گفتنی است علاوه بر شرکت های داخلی و خارجی ، تعدادی از دانشگاه های صنعتی کشور ، سایت های خبری  و نشریات مرتبط با صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند. همچنین کارگاهها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت