امسال پنج هزار نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط در کشور برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: بر اساس تجربیات گذشته، با برگزاری نمایشگاه‌های صنایع کوچک و متوسط فروش محصولات نیز افزایش می‌یابد.

شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

امسال پنج هزار نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط در کشور برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز،فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه سال، سال توجه به صنایع کوچک و متوسط است و سرمایه‌گذاری کلانی در این بخش شده، این بخش اهمیت زیادی پیدا کرده است.
مقیمی افزود: به  خاطر  همین اهمیت سازمان صنایع کوچک و متوسط برنامه‌هایی برای پاسخگویی به نیاز این صنایع تدوین کرده که یکی از برنامه‌ها برگزاری این نمایشگاه‌هاست.
وی با بیان اینکه  امسال برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برنامه‌ریزی شده است گفت: قرار است تا پایان سال 5 هزار نمایشگاه برگزار شود.
مقیمی خاطرنشان کرد: برای حمایت از صنایع کوچک این نمایشگاه‌ها را در استان‌های مختلف به صورت موقت و دائمی برگزار می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها در جهت رشد و تبدیل شدن صنایع کوچک و متوسط به صنایع بزرگ انجام می گیرد.
معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در خصوص خروجی برگزاری این برنامه‌ها اظهار کرد: با توجه به تجربیات گذشته، فروش محصولات پس از برگزاری این نمایشگاه افزایش و در نمایشگاه‌های خارج از کشور صادرات نیز بیشتر توسعه پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و 800 میلیون دلار صادرات محصولات صنایع کوچک به کشورهای خارجی داشتیم، افزود: از ابتدای سال تاکنون، 384 میلیون دلار صادرات این محصولات به کشورهای خارجی صورت گرفته است.

برچسب ها

نمایشگاه صنایع کوچک
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا