معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ا:

بخش خصوصی را بهتر بشناسیم

عصر نمایشگاه- عباس قبادی گفت: برای کمک به رشد صنعت نمایشگاهی ایران باید پیش از هرچیز مخاطبان و ذی‌نفعان بخش خصوصی را بشناسیم.

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹:۰۰

بخش خصوصی را بهتر بشناسیم

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش, عباس قبادی، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با نگاهی به وضعیت صنعت نمایشگاهی ایران گفت: مطالبات بخش خصوصی از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلام ایران از چند جهت قابل بررسی است. باید ابتدا مخاطبان و ذی‌نفعان مختلف بخش خصوصی که متاثر از عملکرد این شرکت می‌شوند را شناسایی کرده و مطالبات هر بخش را جداگانه مورد ارزیابی و تحلیل قرار دهیم.

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره جزیی‌تر به بخش خصوصی فعال در صنعت نمایشگاهی اظهار کرد: مجریان، مشارکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان، ارائه‌کنندگان خدمات نمایشگاهی به‌عنوان اصلی‌ترین گروه‌های بخش خصوصی هستند که هرکدام انتظارات خاصی از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران دارند و تلاش شده با رویکرد علمی نسبت به شناسایی انتظارات آنان از طریق نظرسنجی در هر نمایشگاه اقدام شود.

برچسب ها

بخش خصوصیشرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا