تغییرات مدیریتی در شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ا

عصر نمایشگاه- با تصویب مجمع عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، دو نفر از اعضای هیات مدیره شرکت مذکور تغییر یافتند.

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴:۰۰

تغییرات مدیریتی در شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ا

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی تهران، وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و دادگستری بعنوان اعضای مجمع عمومی شرکت مذکور در تاریخ ضمن تشکر از زحمات محمدرضا گلدانی و مهدی احمدی اصل در طول دوران تصدی مسوولیت، احسان آقائی ملایری و مهرنوش مفیدی قاری را بعنوان اعضای جدید هیات مدیره معرفی نمودند.

پیش از این نیز، علائی طباطبائی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت، علی اکبر دلوریان زاده را بعنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت منصوب نموده بود.

گفتنی است، احسان آقایی ملایری پیش از این سرپرست مرکز رسانه و روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت را بر عهده داشت. ایشان دارای سوابق اجرایی متعدد در حوزه دیپلماسی عمومی و صنعتی در بخش دولتی و خصوصی می‌باشد. همچنین خانم مفیدی قاری دارای مسئولیت‌های مختلف در وزارت صنعت معدن تجارت و نیز وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و امور اصناف و بازرگانان بوده است.

دلوریان زاده نیز قبل از این، معاون مالی و اداری بانک مسکن و عضو هیئت عامل بانک مذکور، ریاست مرکز نوسازی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سوابق اجرایی متعدد دیگر را در کارنامه دارد.

برچسب ها

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا