شرکت نمایشگاه های بوشهر ظرفیت منطقه ای شدن دارد

عصر نمایشگاه- دبیرکل اتاق بازرگانی ایران گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر به دلیل همجواری با خلیج فارس و بزرگراه بوشهر - شیراز از ظرفیت منطقه ای شدن برخوردار است.

پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷:۰۰

شرکت نمایشگاه های بوشهر ظرفیت منطقه ای شدن دارد

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, علیرضا اشرف چهارشنبه شب در بازدید از شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر افزود: با توجه به اینکه این شرکت تاکنون از ظرفیت سازمان توسعه تجارت استفاده نکرده است، می تواند از این سازمان استفاده موثری داشته باشد.

وی بر ضرورت پویایی و توسعه بیشتر شرکت نمایشگاهی بین المللی بوشهر تاکید کرد.
اشرف افزود: شرکت نمایشگاههای بین المللی بوشهر در اجرای طرح های توسعه تنها نباید از ظرفیت سهام دارانی مانند اتاق بازرگانی استفاده کند.
وی تاکید کرد: بخشی از ردیف های اعتباری سازمان توسعه تجارت برای توسعه و تجهیز شرکت های نمایشگاهی پیش بینی شده است براین اساس شرکت نمایشگاههای بین المللی بوشهر می تواند از این ظرفیت بهره لازم را ببرد.
اشرف ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی بوشهر به دلیل شرایط آب و هوایی شش ماه از سال فعالیت قابل توجهی ندارد باید مطالعه لازم برای چهار فصل کردن آن فراهم شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر نیز گفت: اتاق بازرگانی بعنوان دارنده 48 درصد از سهام این شرکت تاکنون با پرداخت 60 میلیارد ریال نقش موثری در رونق آن داشته است.
مهرداد ابراهیمی افزود: این شرکت در تلاش است تا سالن نمایشگاه های خود را به مدرن ترین سالن نمایشگاهی در حوزه جنوب کشور تبدیل کند.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللینمایشگاه داخلینمایشگاه بوشهر
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا