هواپیمایی خدمات ویژه قزوین در نمایشگاه صنایع هوایی شرکت می کند

عصر نمایشگاه- شرکت هواپیمایی خدمات ویژه قزوین به منظور معرفی توانمندی و قابلیت ماموریت هوایی در نمایشگاه صنایع هوایی کشور شرکت می کند.

هواپیمایی خدمات ویژه قزوین در نمایشگاه صنایع هوایی شرکت می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از مهر ،سعید حبیبیان، رئیس خدمات فرودگاهی قزوین اظهارداشت شرکت هواپیمایی خدمات ویژه با بهره جویی از کادر خلبانان باتجربه و کارآمد پس از واگذاری مجدد به وزارت جهاد کشاورزی همچون گذشته با ماموریت های خود در بخش سمپاشی و کودپاشی هوایی علیه آفات نباتی، علف های هرز، اطفای حریق در جنگل ها و مبارزه با ریزگردها قادر به ارائه خدمت است.

    وی افزود: از چهارم تا ششم آذرماه نمایشگاه بزرگ صنایع هوایی با حضور 27 شرکت خارجی و شرکت های ایرانی در محل دائمی نمایشگاه هوایی کشور در منطقه پارک چیتگر برپا خواهد شد که شرکت هواپیمایی خدمات ویژه هم در آن شرکت خواهد کرد.

    حبیبیان بیان کرد: با توجه به توانمندی خلبانان این شرکت خوشبختانه در مراسم افتتاحیه پرواز و نمایش هوایی(ایرشو) توسط این شرکت انجام می شود که کاپیتان محمد جمالیان خلبان پرواز خواهد بود که این پرواز فرصت مناسبی برای نمایش توان خلبانان این شرکت است.

    رئیس خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی خدمات ویژه قزوین تصریح کرد: در این نمایشگاه یک غرفه به استان قزوین اختصاص داده شده و توان ماموریت های هوایی شرکت در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    حبیبیان یادآورشد: شرکت هواپیمایی خدمات ویژه قادر است در عملیات دیده بانی و گشت زنی هوایی، بذرپاشی و کودپاشی هوایی، مبارزه با ریزگردها در خدمت وزارت جهاد کشاورزی و سایر ماموریت های محوله باشد.

    وی اضافه کرد: آماده به کار بودن هواپیماها از نظر فنی و پروازی و برخورداری از پرسنل فنی و مهندسی و کادر تکنسین و خلبان بدون اتکا به دیگران از ویژگی های این شرکت است و خوشبختانه در حال حاضر تمامی عملیات تعمیر و نگهداری هواپیماها و تست مربوط و بازسازی و مونتاژ هواپیماهای سانحه دیده توسط متخصصان شرکت انجام می شود.

    رئیس خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی خدمات ویژه قزوین بیان کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی خدمات ویژه قزوین با 27 فروند هواپیما دراجرای ماموریتهای هوایی کشاورزی فعالیت می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت