معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان کرمانشاه:

نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برگزاری نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان از ۲۹ شهریور امسال خبر داد.

نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، پروانه حیدری از برگزاری نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه که از روز دوشنبه 29 شهریور آغاز به کار می کند، پذیرای هنرمندانی از سراسر کشور است.

    وی افزود: این نمایشگاه که یک نمایشگاه تخصصی است، از روز دوشنبه 29 شهریور راس ساعت 16 رسما کار خود را آغاز می کند.

    از اختصاص دو غرفه به هر استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه یک نمایشگاه تخصصی است که علاوه بر نمایش آثار هنرمندان، این آثار برای فروش نیز عرضه خواهد شد.

    وی مکان برگزاری این نمایشگاه را محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از 29 شهریور تا 2 مهر برپا خواهد بود و علاقه مندان می توانند طی روزهای برگزاری از ساعت 16 تا 22 و روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 22 از نمایشگاه بازدید کنند.

    حیدری از برپایی حدود 116 غرفه در نمایشگاه مذکور خبر داد و گفت: دو غرفه برای هر استان در نظر گرفته شده و در تعدادی از غرفه ها نیز هنرمندان استانی حضور داشته و به عرضه تولیدات خود می پردازند.

    معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه هدف از برپایی این نمایشگاه را به نمایش گذاشتن توانمندی های هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی سراسر کشور عنوان کرد.

    وی افزود: صنایع دستی نمود بارزی از اقتصاد مقاومتی است که در این نمایشگاه ارتقا و بهبود کیفیت تولیدات صنایع دستی را برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر داریم.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، ایجاد یک رقابت سالم در زمینه صنایع دستی را  از دیگر اهداف این نمایشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد:  این نمایشگاه هم چنین زمینه ای خواهد بود که صنعتگران صنایع دستی سراسر کشور با محصولات یکدیگر آشنا شوند و حتی می تواند یک کارگاه آموزشی برای آنها باشد.

    وی افزود: برگزاری این نمایشگاه باعث تعامل بین صنعتگران  و رقابت بین آنها می شود. هم چنین باعث از بین رفتن واسطه ها شده و صنعتگران می توانند به عرضه مستقیم تولیدات خود بپردازند.

    حیدری از برگزاری کارگاه آموزشی در حین برگزاری نمایشگاه به عنوان یکی از بخش های جنبی آن یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه هیچ صنایع دستی خارجی از جمله صنایع دستی چینی عرضه نخواهد شد و در صورت مشاهده این موضوع برخورد می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت