مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی ؛

نمایشگاه و جشنواره دستاوردهای سمن ها در ارومیه برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه و جشنواره دستاوردهای سازمان های مردم نهاد در ارومیه خبر داد.

نمایشگاه و جشنواره دستاوردهای سمن ها در ارومیه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، هوشنگ عطاپور در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای سمن ها (سازمان های مردم نهاد) در استان با بیان اینکه این نمایشگاه استانی با حضور تشکلهای مردم نهاد برگزار می شود افزود: سازمانهای مردم نهاد در استان و کشور عملکرد خوبی را برای افکار عمومی دارند و حوزه های اجتماعی شاهد یک تحرک جدی در این راستا است.

    وی با اظهار امیدواری در خصوص تسهیل روند ثبت این سازمانهای مردم نهاد و فراهم کردن زمینه های فعالیت آنها شاهد رشد کمی و کیفی این سمن ها عنوان کرد: ارومیه یکی از شهرهای فعال در تشکیل سازمانهای مردم نهاد است.

    مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه در زمینه رشد کمی و کیفی سمن ها در سطح کشور در رتبه دوم و از نظر ارزشیابی در سطح کشور جزو پنج استان اول قرار داریم اظهارداشت: در نمایشگاه سمن های دستگاههای اجرایی، بصورت سالانه دستاوردها و تولیدات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.

    وی اضافه کرد: نمایشگاه دستاوردهای سازمانهای مردم نهاد به منظور توانمندسازی و تقویت سمن ها و بهره مندی از توانمندی های بالقوه سازمان های مردم نهاد استان و آشنایی مردم جامعه از نحوه فعالیت ها و ظرفیت های موجود نهادهای مدنی و تبیین اهمیت مشارکت آنان در مسائل فرهنگی، اجتماعی و فعالیت های عام المنفعه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای استان برگزار می شود.

    در ادامه، هر یک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره و نمایشگاه ارائه نمودند.

    در جشنواره سازمانهای مردم نهاد که 13 مهر ماه برگزار می شود از سمن های برتر استان تجلیل می شود.

    نمایشگاه سمن ها از 13 تا 16 مهر ماه سال جاری در محل پارک جنگلی ارومیه جهت بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت