معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد

فروش اینترنتی محصولات غرفه‌ها در نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در نهمین نمایشگاه صنایع دستی این استان‌، امکان فروش اینترنتی محصولات غرفه‌ها برای صنعتگران فراهم شده است.

فروش اینترنتی محصولات غرفه‌ها در نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، پروانه حیدری با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌ دستی در پارک شاهد، اظهار داشت: 60 هنرمند صنایع‌دستی 30 استان کشور دست‌ساخته‌های خود را در 115 غرفه نمایشگاه صنایع‌ دستی در مجموعه نمایشگاه‌های کرمانشاه به نمایش گذاشته‌اند.

    وی یکی از اصالت‌های مهم سازمان صنایع‌دستی را فراهم‌آوردن امکانات حمایتی در زمینه‌ فروش محصولات صنعتگران عنوان کرد و ادامه داد: در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌ دستی شاهد اکثر رشته های تخصصی در این زمینه هستیم.

    معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در غرفه‌هایی ازاین نمایشگاه هنرمندان به‌صورت عملی در زمینه قلم‌زنی روی مس که از جمله صنعت‌هایی است که در استان در حال منسوخ شدن است، مشغول به کار هستند.

    این مسؤول به فعالیت صنعتگران استان کرمانشاه در 55 غرفه این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: در این نمایشگاه صنایع‌ دستی استان کرمانشاه از جمله گیوه پاوه، هرسین، جاجیم، مصنوعات چرمی، لباس محلی و... عرضه شده است.

    حیدری با بیان اینکه نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در استان کرمانشاه تا دوم مهرماه پذیرای علاقه‌مندان است، گفت: در نمایشگاه امکان فروش اینترنتی محصولات غرفه‌ها برای صنعتگران فراهم شده است.

    وی به برپایی یک غرفه برتر در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: یک اثر ویژه و برتر از محصولات صنایع دستی انتخاب شده هر استان در این غرفه به نمایش عموم گذاشته می‌شود و در پایان نیز با حضور داوران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی برترین آثار تولیدی و عرضه شده در این نمایشگاه معرفی و انتخاب می‌شود.

    معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه آموزشی بازاریابی و صادرات صنایع دستی با همکاری اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از دیگر بخش‌های این نمایشگاه سراسری است.

    حیدری ساعات بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از 16 صبح تا 22 شب و در روزهای تعطیل از 10 تا 22 عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت