نمایشگاه خودرو و لوازم یدکی تبریز ۹۵ (۲)

فرهنگی مطرح کرد: توسعه خودروسازی با استفاده از پتانسیل های صنعتی تبریز

عصر نمایشگاه- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه نمایشگاه خودرو تبریز یک رخداد بزرگ در آذربایجان شرقی محسوب می شود، گفت:با توجه به پتانسیل های بالا در آذربایجان شرقی و تبریز می توان از این ظرفیت ها ی این استان در رشد و تسعه صنعت خودرو استفاده کرد.

فرهنگی مطرح کرد: توسعه خودروسازی با استفاده از پتانسیل های صنعتی تبریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، محمد حسین فرهنگی در باره برگزاری  نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در تبریز ، گفت:برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز یک رخداد بزرگی است که می تواند به طور یقین تاثیر بسزایی در رونق و شکوفایی صنعت خودرو داشته باشد.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به مشکلات صنعت خودرو کشور اشاره کرد و افزود: بخشی از مشکلات بازار خودرو کشور به تولید کنندگان داخلی باز می گردد چرا که در برخی از مواقع شاهد آن بوده ایم که خودرو سازان به رقابت پذیری محصولات تولیدیشان و ارتقاء کیفیت  و کاهش قیمت و متناسب سازی این دو کمترتوجه می کنند.
    وی ادامه داد:در حال حاضر صنعت خودرو در دنیا به سمت تکنولوژی های روز حرکت می کنند که از جمله می توان به کاهش مصرف سوخت و متناسب سازی مصرف سوخت خودرو های تولیدی با محیط زیست و موضوعاتی از این دست می پردازند و به طور یقین برگزرای نمایشگاه های بین المللی  می تواند مکانی باشد تا خودروساران داخلی  با خارجی ها تعاملاتی را در زمینه های مختلف انجام دهند که به طور یقین این موضوع باعث پیشرفت و به روز شدن صنعت خودرو کشور خواهد شد.
    نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی و تبریز به عنوان یکی از مهم ترین قطب های صنعت خودرو در کشور شناخته شده است، گفت: قدمت تولید خودرو و قطعه سازی در این استان به سالیان دور باز می گردد و می توان از پتانسیل های این استان برای توسعه صنعت خودرو و قطعه سازی استفاده کرد.
    وی اظهار داشت: آذربایجان شرقی و تبریز علاوه بر پتانسیل های یاد شده از لحاظ موقعیت جغرافیایی و دسترسی به بازارهای صادراتی ظرفیت تبدیل شدن به  پایگاه صادراتی خودروی کشوراست.
    فرهنگی در پاسخ به این سوال که برگزاری  این گونه نمایشگاه ها چه تاثیری می تواند بر توسعه و اشتغال آذربایجان شرقی داشته باشد؟ گفت: به طور یقین معرفی و آشنا شدن متقاضیان با ظرفیت ها  این استان در توسعه و رشد صنعت خودرو می تواند از دستاوردهای نمایشگاه ها محسوب شود که در صورت تحقق این دستاورد می توان شاهد آثارمثبت در حوزه اشتغال و توسعه در این استان و صنعت خودرو کشور بود.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره استقبال از نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در تبریز، تصریح کرد :استقبال از نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در تبریز بستگی به نوع برخورد رسانه ای با موضوع و طرح مسئله با مخاطبان خاص و عام  دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت