رئیس میراث فرهنگی بانه:

نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های روستایی در بانه برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه گفت: به‌مناسبت ۱۵ مهرماه گرامیداشت روز روستا نمایشگاه صنایع‌ دستی و توانمندی‌های روستایی با ۳۰ غرفه در بخش " آرمرده " شهرستان بانه برپا می‌شود.

نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های روستایی در بانه برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سردار خندانی در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت روز روستا  که با حضور مسئولان شهرستان و بخشداران بخش‌ها در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بانه برگزار شد، اظهار داشت: به‌مناسبت 15 مهرماه گرامیداشت روز روستا نمایشگاه صنایع‌ دستی و توانمندی‌های روستایی با 30 غرفه در بخش " آرمرده " شهرستان بانه برپا می‌شود.

    وی گفت: پیرو جلسات و مصوبات قبلی و تصمیم‌گیری نهایی اعضای ستاد و کمیته بزرگداشت روز روستا در شهرستان همزمان با روز روستا مراسم بزرگداشت این روز در بخش آرمرده اجرا می‌شود.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه تصریح کرد: هدف از انتخاب بخش آرمرده بانه برای برگزاری این نمایشگاه، رونق بخشیدن و توسعه صنایع دستی و توانمندی‌های روستایی است و با توجه به اینکه اکثر مردم این بخش از زمان‌های بسیار قدیم به حرفه شالبافی مشغول و فعالیت دارند و همچنان این حرفه ارزشمند در بین مردمان روستای بخش آرمرده از ارزش خاصی برخوردار است تصمیم گرفتیم که مراسم بزرگداشت و نمایشگاه توانمندی های روستا را در بخش آرمرده برگزار کنیم.

    وی گفت: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی و بومی روستا عرضه و بهترین فرصت برای معرفی توانمندی و ظرفیت‌های روستایی شهرستان بانه است.

    در ادامه این جلسه نژاد شهیدی اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمات و نمایشگاه‌های توانمندی روستاییان زمینه ساز ایجاد اشتغال ارزان و پایدار است.

    وی گفت: حمایت از تولیدات روستاییان و عشایر علی‌رغم اینکه موجب شکوفایی اقتصاد می‌شود از طرفی هم کمک به معیشت مردم و رفع موانع اقتصاد مقاومتی می‌کند.

    معاون سیاسی،اجتماعی فرماندار شهرستان بانه تصریح کرد: برای جامعه اقتصادی ما بسیاری از دستاوردهای روستاییان به عنوان اهرم قابل اتکایی در پشتیبانی از نظام اقتصادی کشور محسوب می‌شود که نمی‌توان از تاثیر آن چشم پوشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت