معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

جای خالی دستاوردهای حوزه زنان در نمایشگاه تدبیر هنر

عصر نمایشگاه- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با انتقاد از این که در نمایشگاه «هنر تدبیر» تصویری از دستاوردهای حوزه زنان ارائه نشده است، افزود: باید برگزار کنندگان نمایشگاه در این مورد پاسخگو باشند زیرا معاونت زنان نیز مانند همه دستگاه‌ها دستاوردها و تصاویر خود را ارائه کرده بود .

جای خالی دستاوردهای حوزه زنان در نمایشگاه تدبیر هنر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آنا، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری امور زنان و خانواده در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت با عنوان «هنر تدبیر» به دستاوردهای دولت یازدهم درحوزه زنان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه توانسته به صورت خیلی گذرا درک کلی از دستاوردهای دولت در این سه سال را در قالب یک نمایشگاه برای بازدید کنندگان به تصویر در آورد.

    مولاوردی با انتقاد از این که در نمایشگاه «هنر تدبیر» تصویری از دستاوردهای حوزه زنان ارائه نشده است، افزود: باید برگزار کنندگان نمایشگاه در این مورد پاسخگو باشند زیرا معاونت زنان نیز مانند همه دستگاه‌ها دستاوردها و تصاویر خود را ارائه کرده بود اما تنها یک تصویر از معاونت زنان آن هم در حال امضای تفاهم نامه در این نمایشگاه مورد استفاده قرار گرفته بود.

    معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره واگذاری 30 میلیارد ریال از اعتبارات زنان به سازمان بهزیستی به خبرنگار آنا گفت: با توجه به تفاهم نامه حوزه زنان با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد این بودجه در زمینه توسعه مراکز توانمندسازی زنان بهبود یافته هزینه شود.

    وی به دستاوردهای معاونت زنان در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در طول این دوره تلاش کردیم در چارچوب مسئولیت‌های خود در جهت ارتقای سرمایه اجتماعی زنان و خانواده عمل کنیم بر همین اساس با توجه به وضعیتی که در این دولت به ما تحویل داده شده بود برای جلب توجه و حساسیت موجود نسبت به حوزه زنان و آسیب‌های این حوزه تلاش خود را به کار بستیم و تا حدود نسبتا زیادی در این مورد موفق عمل کردیم.

    مولاوردی درباره برنامه‌های حوزه زنان در حوزه آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی ١٧ تا ١٨ دستگاه متولی دارد که مطابق برنامعه پنجم توسعه و ماده 230 ایجاد همکاری، هم افزایی و هماهنگی بین بخشی برعهده معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است. همچنین در این زمینه با محور پیشگیری از آسیب اجتماعی که در برنامه پنجم توسعه در قالب تفاهم نامه با دستگا‌‌ه‌های اجرایی و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده از سوی سازمان های مردم نهاد به سهم خود در این زمینه نقش داشتیم.

    این مقام مسئول در معاونت زنان و خانواده یادآور شد: با برگزاری نشست‌های هم اندیشی و بررسی‌های کارشناسان این حوزه سعی کردیم حساسیت‌های لازم نسبت به مسایل و آسیب‌های اجتماعی زنان ایجاد کنیم، با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تا حدود زیادی در این مسیر موفق بودیم. حتی با مشارکت در برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها درمراکز علمی و دانشگاهی سعی کردیم در این زمینه گام بردایم.

     نمایشگاه «هنر تدبیر» از سوی موسسه توسعه هنرهای معاصر از 10 مهرماه در فضای باز تالار وحدت آغاز شده و تا 17مهرماه ادامه داد. در این نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم به صورت تصویر، اینفوگرافی، فیلم و چیدمان با رویکرد مفهومی به نمایش در آمده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت