مجری ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان خبر داد

رونمایی از ۲ خودرو جدید در نمایشگاه کرمان

عصر نمایشگاه- سه شنبه جاری ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته کرمان از ۶ تا ۹ بهمن برگزار می شود .

رونمایی از ۲ خودرو جدید در نمایشگاه کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از میزان، مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان و مجری این نمایشگاه  با اعلام این خبر افزود: ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان در مساحت تقریبی 6000 مترمربع و با حضور 10 شرکت خودروساز و واردکننده خودرو و حدود 30 شرکت فعال درزمینهٔ قطعات و صنایع وابسته در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی کرمان ادامه خواهد داشت.

    مصطفی حمیدیان بابیان اینکه مهم‌ترین هدف در نظر گرفته‌شده برای این نمایشگاه معرفی خودروسازان فعال در استان کرمان و جدیدترین خودروهای تولیدشده توسط این شرکت‌ها است گفت: که البته آشنایی مردم کرمان با جدیدترین و آخرین محصولات و دستاوردهای صنعت خودرو کشور نیز یکی دیگر از دلایل برگزاری این نمایشگاه است.

    وی همچنین بابیان اعلام اینکه متأسفانه به دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی نتوانستیم پذیرای برخی شرکت‌های متقاضی باشیم تصریح کرد: نحوه حضور شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از طریق ارسال دعوت‌نامه برای شرکت‌های مادر و همچنین ارسال فراخوان از طریق نشریات بوده است. لذا امیدواریم در سال‌های آینده با حضور گسترده‌تر شرکت‌های فعال در این زمینه باشیم .

    مجری ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در ادامه نیز با اعلام این خبر که در این نمایشگاه 2 شرکت مطرح و فعال در صنعت خودرو از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهند کرد اظهار کرد:  مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز اول با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود و ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این نمایشگاه می‌توان به رونمایی از خودرو byd s6 محصول جدید شرکت خودروسازی کارمانیا و رونمایی از خودرو  jac s5 اتوماتیک محصول جدید شرکت کرمان موتور اشاره کرد.

    وی در انتها نیز با اشاره  به اینکه بسیاری از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه محصولات خود را برای اولین بار به مردم عزیز کرمان معرفی خواهند کرد گفت: از شرکت‌های کرمان موتور ، خودروسازان راین ، مدیران خودرو ، خودروسازان کارمانیا ، گروه صنعتی بارز و .... به‌عنوان شرکت‌های کرمانی حاضر در این نمایشگاه می‌توان نام برد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت